Foto bij Eighteen.

Jimmy Waters

Fred stond aarzelend aan de badrand te staren. "Gaat er nog wat gebeuren?" Ik schaamde me echt niet voor mijn lichaam, Fred blijkbaar wel... Fred bloosde en trok zijn shirt en broek uit. Bij zijn onderbroek aarzelde hij even maar trok die toen ook uit en sprong snel in het water.

Ik had de zijdezachte handdoek om mijn lichaam heen geslagen en kamde door mijn haren. "Dat was verfrissend." Ik giechelde, tuurlijk was dat verfrissend! Maar het was ook heel leuk geweest... Haha, niet zoals jullie denken... Denk ik toch! Hij kwam achter me staan en omhelsde me. "Weet je dat je prachtig bent?" Fluisterde hij in mijn oor en beet toen zachtjes in mijn oorlel. Weer giechelde ik en streelde over zijn arm. Zijn verlegenheid was opeens weg, hij tilde me op en zette me op de wasbak om me daarna vrolijk te zoenen.

We sprongen in onze intussen droge kleren en gingen naar de Grote Zaal voor de lunch.
"Heey!" Zei ik vrolijk toen we ons aansloten bij Harry, Ron, Hermelien, Ginny en George. Ze begroette ons allemaal en begonnen te eten. Ik werd gek van mijn nat haar dus droogde ik ze stiekem even met een spreuk. Iedereen zat er zo serieus bij sinds Hermelien was begonnen over de tweede proef dus besloot ik te proberen hen aan het lachen te krijgen. Eerst liet ik mijn haren regenboogkleuren krijgen maar dat bleek niet te helpen. Daarna ging ik voor de varkensneus waarbij Ginny, Fred en George al meteen in een deuk lagen maar de rest nog even nors keek. "Komaan, jongens! Wees niet zo norsig!" Knorde ik lachend en veranderde mijn neus met een pijnlijk gezicht terug naar de normale vorm waarna ik mijn haar ook terug blondeerde. Ik keerde het serieuze groepje de rug toe en ging op al hun neus-verzoeken in. "Nu een eend!" Hikte Ginny, de tweeling kon niks meer zeggen, Fred lag onder de tafel met zijn hoofd op mijn schoot en George lag met zijn hoofd in zijn lege bord te proesten. Opeens werd ik lichtjes duizelig en stopte er maar mee...

Reageer (3)

  • Develin13

    verder!!!!!!!(lol)

    1 decennium geleden
  • OhMyFinnick

    Hihi! Leuk!!! Snel verder!!!(H)

    1 decennium geleden
  • Allysae

    whahaha
    lolz
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen