People.
Volledige naam; Janneke Oliver
Roepnaam/bijnaam; Janneke en soms noemen haar vriendinnen haar Janne of Jannie.
Leeftijd; Janneke is 14 jaar oud.
Karakter; Janneke is een beetje verlegen en staat het liefst niet in de spotlights. Ze staat liever op de achtergrond en is niet heel erg druk in het openbaar, maar als ze bij Vallery is is ze een compleet ander persoon. Ze is dan vreselijk vrolijk, soms irritant, en een super goede vriendin. Ze heeft goede humor, maar soms is het best wel irritant. Ze geeft niet snel op wanneer iets niet werkt en raakt snel gestresst.
Uiterlijk; Janneke heeft lang blond haar en een klein beetje een schuine pony. Ze heeft een redelijk casual kledingstijl, een t-shirtje met een skinny jeans eronder. Meestal niet echt iets heel erg speciaals. Soms een apart shirtje dan. Janneke heeft groen-grijze ogen waarom meestal weinig make-up zit, meestal een beetje eyeliner onder en wat mascara. Ze heeft redelijk rechte tanden, alleen haar voorste 2 tanden zijn een beetje hazentanden en ze wilt graag een beugel, alleen ze moet nog 3 kiezen wisselen voordat ze een beugel mag.
Vrienden; Janneke is de beste vriendin van Vallery en is bevriend met Gibby, Stanley, Ralf en Jip.
Hobby's; Zingen en toneelspelen.
Extra; Ze is fan van Justin Bieber en er worden vaker grapjes gemaakt over haar en Jip, Jip en Janneke, maar ze kan daar tegen, maar ze is ook een beetje verliefd op hem.
Volledige naam; Vallery Dion O'Malley
Roepnaam/bijnaam; Vallery wilt het liefst Vally genoemd worden.
Leeftijd; Vallery is 13 bijna 14.
Karakter; Vallery is een vrolijk,lomp,dapper, druk meisje. Ze heeft een grote mond tegen vele mensen. Tegen leraren niet altijd, maar wel vaker. Ze is vaker erg hyper en heeft weinig concentratie. Ze heeft het vaak heel erg druk en komt dan in tijdnood. Ze is wel slim, alleen ze kan dom overkomen. Vallery is wel erg lief, ze is niet gemeen, nouja, soms dan, maar ze is niet arrogant, maar wel soms vervelend. Ze heeft wel een negatief zelfbeeld vanzichzelf. Ze vindt zichzelf lelijk en dik en dat soort dingen. Maar blijft wel altijd vrolijk en ze is erg fantasie rijk. Alleen soms is ze nogal roekeloos en gestoord en dat wordt ze vooral heel erg als er met haar gevoelens wordt gespeeld.
Uiterlijk; Vallery heeft half lang bruin krullend haar, dat volgens haar nooit wilt zitten. Ze heeft bruine ogen. Ze heeft meestal een zwart randje boven haar ogen en een beetje onder en ook mascara. Ze heeft wat sproeten en haar neus is een beetje groot, niet te. Ze heeft sinds kort een beugel, waar ze nu al een vreselijke hekel aan heeft, maar ze hoeft de beugel niet lang. Haar kledingstijl is stoer en vrolijk. Een simpele spijkerbroek met een grappig t-shirtje ofzo. Of een baseball of adidas vest, daar loopt ze ook vaak in rond. Ze houdt wel van broeken met gaten erin. Ze loopt meestal op gekleurde sneakers rond.
Vrienden; Vallery's beste vriendin is Janneke en ze is ook goed bevriend met Charlie, verdere vrienden zijn Olaf en Woody.
Hobby's; Vallery doet aan voetbal en staat daar in het middenveld. Ook zit ze op jazz dance en speelt ze gitaar.
Extra; Vallery is stiekem verliefd op Charlie, maar durft dat tegen niemand te zeggen en ze is getrouwd met haar mobiel.
Volledige naam; Jip Drew Knight
Roepnaam/bijnaam; Iedereen noemt hem gewoon Jip.
Leeftijd; Jip is 14 en wordt binnen nu en 2 maanden 15.
Karakter; Jip is een beetje verlegen, maar wel vrolijk. Hij is slim en dapper. Hij is sportief en heeft goede humor. Hij is meestal eerlijk en oprecht, maar kan soms stom overkomen. Soms zegt hij dingen op een vervelende manier, maar heeft het zelf niet echt in de gaten.
Uiterlijk; Jip heeft donkerblond haar, wat hij meestal met gel overeind heeft staan. Hij heeft een beetje zongekleurde huid en hij heeft wat puistjes op zijn gezicht. Hij heeft een beugel, maar die mag er bijna uit en zijn kledinstijl is gewoon, een shirtje met een leuke tekst en een broek onderaan zijn kont.
Vrienden; Zijn beste vrienden zijn Ralf, Gibby en Stanley. Hij is ook bevriend met Janneke.
Hobby's; Hij doet aan voetbal.
Extra; Hij is eigenlijk een beetje verliefd op Janneke en moet als enigste van zijn vriendengroepje die Vallery wel aardig vindt.
Volledige naam; Charlie Listo
Roepnaam/bijnaam; Hij wordt gewoon Charlie genoemd.
Leeftijd; Charlie is 15.
Karakter; Charlie is een beetje verlegen, hij wilt niet graag in de spotlights staan en blijft er ook gewoon met alle liefde uit. Charlie is wel een aardige jongen die er altijd voor zijn vrienden is. Hij is slim en niet altijd even dapper, maar wel vaak genoeg. Hij heeft een beetje vage lage stem, waardoor hij soms vaag wordt aangekeken, maar als hij iets grappigs vertelt, klinkt het nog grappiger, wat hijzelf soms haat. Hij kan alleen zijn gevoelens niet goed uiten, wat soms vervelend is, want hij kan niet echt laten zien of hij verliefd is of dat hij verdrietig is ofzoiets.
Uiterlijk; Charlie heeft halflang zwart haar, wat meestal warrig zit, want hij heeft nooit zin om iets met zijn haar te doen. Hij is lichtgetint en heeft donkerbruine ogen en een rechte neus. Hij kijkt meestal een beetje verveeld en hij heeft een moedervlek op zijn wang. Hij heeft kaarsrechte witte tanden en hij is niet zo erg groot. Zijn kledinstijl is nogal stoer. Meestal een stoer, makkelijk tshirt en een spijkerbroek onderaan zijn kont met zijn afgetrapte blauwe adidas sneakers eronder.
Vrienden; Zijn beste vriend is Woody, maar ook een beetje Olaf. Hij is ook bevriend met Vallery.
Hobby's; Charlie doet aan handbal en probeert wel eens te drummen op een drumstel in zijn garage.
Extra; Hij is getrouwd met zijn mobiel en hij heeft gevoelens voor Vallery, maar dat zegt hij toch niet.
Volledige naam; Woody Tristan Marx
Roepnaam/bijnaam; Iedereen noemt hem gewoon Woody.
Leeftijd; Woody is 15.
Karakter; Woody is best wel sarcastisch, hij plaagt zijn beste vriend Charlie steeds. Maar Charlie is dan ook zeker een kop kleiner als Woody zelf, ook al schelen ze weinig in leeftijd. Woody is wel heel aardig tegen anderen, alleen soms, als hij chagie is, kan hij boos overkomen. Hij is slim en weet veel van computers. Soms kan hij opeens heel hyper doen. Ook kan hij opeens heel erg flippen. Heel eigenaardig. Hij is een nogal vaag persoon.
Uiterlijk; Woody is lang en slungelig. Hij heeft halflang warrig blond haar en grijze ogen. Hij is nogal licht van huidskleur en hij heeft ook rechte tanden. Woody heeft een redelijk normale kledingstijl. Broek met een shirt of blouse of whatever en sneakers eronder. Klaar (:
Vrienden; Zijn beste vriend is Charlie en hij is ook bevriend met Olaf en Vallery.
Hobby's; Ook Woody doet aan handbal, verder niet echt.
Extra; Hij is de koning in sms'en en in computers.
Volledige naam; Ralf Kingsley
Roepnaam/bijnaam; Gewoon Ralf.
Leeftijd; Ralf is 14
Karakter; Ralf is gewoon normaal. Niet verlegen, maar ook niet erg spontaan. Hij is slim, niet te druk. Heeft goede humor, niet altijd maar goed. Hij is aardig en lief tegen anderen, maar hij doet wel vaker alsof dingen hem niets interesseren. En hij houdt ervan om Janneke, en Valley, te vervelen. Maar hij is wel aardig.
Uiterlijk; Ralf heeft bruin krullend haar, wat meestal niet echt goed zit. Hij loenst een heel klein beetje met zijn bruine ogen. Zijn tanden staan een beetje scheef, maar dat boeit hem niet echt. Hij draagt meestal een gewoon shirt op een gewone broek met normale schoenen. Niet zo speciaal.
Vrienden; Jip, Gibby en Stanley zijn zijn vrienden en ook Janneke.
Hobby's; Ralf zit op voetbal.
Extra; -
Volledige naam; Gibson Jesse McBree
Roepnaam/bijnaam; Iedereen noemt hem gewoon Gibby, wat ook zijn roepnaam is.
Leeftijd; Gibby is 14 en bijna 15.
Karakter; Gibby is een beetje vervelend, hij plaagt veel mensen en maakt vaker vervelende opmerkingen, die hij lang niet allemaal meent. Hij is sportief, maar niet zo heel erg slim. Hij komt soms nogal dom en vaag over, maar dat boeit hem niet. Veel dingen boeien hem niet. Maar als je eenmaal Gibby kent, is hij erg aardig tegen je.
Uiterlijk; Gibby heeft een beetje een verveeld, plat gezicht. Hij heeft grijs achtige ogen, waaruit je vaker verveling kunt aflezen. Hij heeft niet heel erg kort bruin stekeltjes haar. En meestal draagt hij gewoon een t-shirt met een broek, die onder aan zijn kont hangt.
Vrienden; Ralf, Jip en Stanley. Ook Janneke is een vriendin van hem.
Hobby's; Hij speelt voetbal.
Extra; Gibby heeft een beetje een hekel aan het groepje van Charlie, Woody en Olaf.
Volledige naam; Olaf Jerry Earth
Roepnaam/bijnaam; Iedereen noemt hem gewoon Olaf, en Vallery noemt hem wel eens Eulaf.
Leeftijd; Olaf is 15 jaar oud.
Karakter; Olaf is best wel vrolijk en houdt van een grapje. Hij maakt vaker rare, maar grappig opmerkingen. Hij kan heel goed piano spelen, maar dat wilt hij liever niet tegen iedereen zeggen, want hij denkt dat het nogal suffig is. Olaf kan heel erg raar doen, maar dat boeit hem niet heel veel. Hij is zo zelf en wilt liever niet veranderen. Hij is vorig schooljaar blijven zitten, maar hij was slim genoeg, maar deed niet genoeg.
Uiterlijk; Olaf heeft kort, een beetje krullend lichtbruin haar en blauwe ogen. Hij heeft een grote neus en ook rechte witte tanden. Ook hij heeft een simpele kledingstijl. Gewoon normaal shirt of blouse op een normale broek.
Vrienden; Hij is bevriend met Woody, Charlie en Vallery.
Hobby's; Olaf speelt piano en handbal.
Extra; Hij kan er niet tegen als iemand hem verveelt.
Volledige naam; Stanley Kendall Sylvester
Roepnaam/bijnaam; De meeste noemen hem Stanley en soms noemen vrienden hem Stan of Stannie.
Leeftijd; Stanley is 14,5.
Karakter; Stanley is niet heel erg slim, maar stelt wel slimme vragen. Hij kan soms vervelend doen, maar hij is wel betrouwbaar. Hij heeft het thuis niet zo breed en werkt in de supermarkt en verdiend 100 euro per maand. Hij heeft niet zo'n grote concentratie, wat niet handig is, want na school heeft hij weinig tijd en dan moet hij binnen 2 uur zijn huiswerk afhebben en zonder concentratie is dat nogal moeilijk. Maar hij heeft het nog wel meestal af. Hij is er ook altijd voor zijn vrienden en gaat wel vaker eens 's avonds weg, met vrienden ofzo.
Uiterlijk; Stanley heeft kort zwart krullend haar. Hij heeft donkere ogen en een lichte huidskleur. Hij heeft een beugel en hij heeft een aantal puistjes over zijn gezicht verspreid. Ook hij heeft niet een aparte kledingstijl.
Vrienden; Stanley is bevriend met Gibby, Olaf, Ralf en Jib.
Hobby's; Stanley doet aan waterpolo en speelt elektrische gitaar.
Extra; -
Reageer (1)
JEEEEEEEEEEEEEJ
1 decennium geledenI love it