Foto bij Just a normal day...

Hallo, dit is mijn eerste story op Quizlet.

Ik schrijf deze story vanuit de ogen van Fay. (ik zet dus niet de hele tijd neer ´pov Fay´ )

Ik teken en kleur de plaatjes zelf in dus daarom kan het soms lang duren totdat er weer een nieuw hoofdstuk komt.

Enjoy ;),

Leon

'Hm, ja zo is het goed.', denk ik bij mezelf. Ik zit gebogen over een tekening aan mijn bureau. "Fay, kom je eten?", hoor ik ineens achter me. Ik draai me om en veeg een pluk haar uit mijn gezicht. In de deuropening staat mijn zus Lexie lief naar me te lachen. "Ja ik kom er zo aan" hoor ik mezelf zeggen, maar mijn gedachten zitten nog bij mijn tekening. Lexie loopt naar me toe. "Wat voor kunstwerk heb je nu weer gemaakt?" Ik laat haar mijn tekening zien. Lexie slaakt een zucht van bewondering. "Fay je kan hier echt beroemd mee worden als je zo doorgaat!... Nou ik ga naar beneden, kom je ook zo?" "Tuurlijk." antwoord ik. Lexie loopt de kamer uit. Ik bekijk de tekening nog even en hang hem dan op aan mijn prikbord. 'Laat ik ook maar gaan eten', denk ik. Ik loop de grote marmeren trap af. Lexie zit al aan tafel en praat gezellig met Stella, onze keukenmeid. Mijn moeder is een beroemd modeontwerpster en altijd bezig met modeshows en dergelijke. Mijn vader... Ik weet niet eens waar hij is. Hij is volgens mij een succesvol goochelaar en altijd op reis met het circus waar hij werkt. "Ha Fay daar ben je!", hoor ik ineens de opgewekte stem van Stella. Ik schrik op uit mijn gedachten. "Je bent laat! Je moet zo naar school." Stella is echt een schat. Ze is als een tweede moeder voor me. "Ja sorry" "nou ga nu maar snel eten en dan kan je naar school. Ik knik en ga zitten. Snel werk ik een boteram naar binnen en pak mijn tas. In de hal staat Lexie al te wachten met mijn jas.
En nu begint een lange schooldag...

Reageer (8)

  • LOWL

    Das een mooi plaatje, Leon xD

    Echt goed geschreven ook!

    Ik ga snel verder lezen! (Y)

    1 decennium geleden
  • Jaimes

    Ik ga gauw verder lezen (:

    1 decennium geleden
  • KuroTenshi

    Dat iedereen mijn tekening zo mooi vind snap ik niet....

    1 decennium geleden
  • Prisjexx

    Jimisdenaam Legt de woorden in mijn mond...

    Echt geweldig

    Ik ga snel naar het volgende hoofdstuk

    1 decennium geleden
  • JimisBack

    Ben jij tekenaar ofzow?

    Weet je hoe mooi je dit hebt geschreven?


    Echt goed(Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen