Foto bij seventeen.

Jimmy Waters

Nieuwe foto <3 Meet (blonde) Jimmy :D

Al giechelend en plagend liepen we naar de Grote Zaal. Volgens het plafond zou het een heerlijk warme herfstdag worden dus aten we snel en liepen we naar de Grote eik aan aan het meer waar George shirtless in het gras zat te zonnen en Viktor en Hermelien heel close bezig waren. Fred trok bijna meteen ook zijn shirt uit, wat er zéér lekker uit zag, en voegde zich bij zijn broer. Ik schopte mijn pumps uit en ging liggen met mijn hoofd op zijn schoot. De warme zon voelde heerlijk op mijn bleke huid. We hadden geluk gehad dat het gisterenavond niet gesneeuwd had en het warm was geworden anders zaten we nu waarschijnlijk of binnen saai toverschaak te doen, of een zeiknat sneeuwballengevecht te voeren. Opeens voelde ik een druppeltje op mijn neus en er volgden vele meer. Snel pakten we onze spullen bij elkaar en rende naar binnen, wat niet erg gemakkelijk was op hoge pumps, waardoor Fred me uiteindelijk op zijn rug nam. Toen we uiteindelijk binnen waren hingen onze haren in slierten langs ons gezicht hingen en onze kleren waren doorweekt. Fred kwam met het idee om samen een bad te nemen, waar ik mee toe stemde. We besloten de badkamer van jammerende Jenny maar over te slaan en naar de badkamer van de 8e verdieping te gaan, daar kwam toch bijna nooit iemand. Ik stapte uit mijn kleren en dook in het diepe, warme bad...


Sorry voor korte stukje ;)

Reageer (4)

  • Charmayne

    Mirthe moet wel verderschrijven!
    Als ik jouw hw doe, schrijf jij dan hoofdstukjes? :3

    1 decennium geleden
  • Develin13

    verder!!

    1 decennium geleden
  • OhMyFinnick

    Leuk!! SNEL VERDER(H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • Allysae

    nice
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen