Dit is wat jee moet wetenn.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (7)
Hooi,,
1 decennium geledensrry maar wat is een kuddo??
Ahggggg!!!!!
1 decennium geledenOming zielig voor je !!
Kan jij er wat aan doen??
Die pesters zijn egt dom , alsof ze zelf nooit doorlekken(als het meisjes zijn tenminste)!HAHa!
maar ik vindt het verhaal egt zoooooo coooolll!!
ik ben nog niet klaar met lezen
Weet je, ik ben ook gepest geweest en ik weet hoe het voelt. Fijn is het niet en ik ben ook eens doorgelekt maar als ze je daarvoor pesten, zijn ze zielig en dat mogen ze gerust weten. Negeren is de tip, ze zijn het niet waard en ik ben er 100 % zeker van dat jij veel verder gaat komen dan hen in je leven dan die losers. Voel je niet stom en onzeker door dit, ooit komt er een dag dat ze de wind van voor krijgen en dat jij eens goed met hen kan lachen. En ik spreek uit ervaring, dus laat de moed niet zakken.
1 decennium geledenAntje x
als je iemand nodig hebt om tegen te praten kan je het me alty zeggen het blijft allemaal geheim bij mij xx naomi(H)
1 decennium geledenik weet hoe je je voelt , dat heb ik vorig jaar ook meegemaakt.
1 decennium geledenik zat in een nieuwe klas met kinderen die mij niet zagen staan mijn enige vrienin uit de klas was opeens emo en werd gepest en ik werd gewoon vergeeten. maarja ik heb nu wel een leuke klas en ik geef je een tip: het kan aleen maar beter worden toch?
xxx melissa(flower)