Chapter thirty-four
Even later zitten ik alleen op de bank. Verder is iedereen naar huis en Selena ligt in mijn bed. Slaap zal haar goed doen volgens mijn moeder. Ik trek mijn benen op de bank en sla dan mijn armen om mijn benen heen. Een zucht verlaat mijn mond. Morgen mijn concert. Ik heb er best wel zin in, eindelijk een beetje afleiding. Ik sta op en loop naar de keuken. Ik pak een glas die ik vul met water. Ik ga aan de keukentafel zitten en drink het water op. Wat zou er nou met Selena zijn? Zou echt alles goed komen, zoals Chris zei? Ik weet het niet. Als het glas leeg is, zet ik het op het aanrecht. Ik loop de woonkamer binnen en pak mijn laptop. Ik ga op de bank zitten en zet mijn laptop op mijn schoot. Ik meld me aan en kijk wie er online zijn. Ryan is online.
Justin: Hey Ry!
Ryan: Hey Jus. Hoe gaat het?
Justin: Kan beter.. Met jou?
Ryan: Kan ook beter.. Hoe is het met Selena?
Justin: Het gaat volgens mij wel iets beter met haar. Ze ligt nu te slapen.
Ryan: Oke, dat is mooi. Maar met jou.. Het kan dus beter?
Justin: Ja, bij jou ook. Wat is er aan de hand?
Ryan: Ik ben verliefd..
Justin: Nice. Wie is het?
Ryan: Gewoon iemand.
Justin: En wat is de naam?
Ryan: Niet belangrijk.
Justin: Ik weet wie het is. Het is Chaz.
Nadat ik dat verstuurt heb, gaat Ryan offline. Nu weet ik zeker dat het Chaz is. Zuchtend meld ik me af en leg mijn laptop aan de kant. Ik kijk naar de klok. 8 uur. Misschien kan ik beter naar ben gaan. Ik heb morgen tenslotte een concert. Ik loopt naar boven en ga zo stil mogelijk mijn kamer binnen, omdat ik Selena niet wakker wil maken. Ik ga voorzichtig naast Selena liggen en sluit mijn ogen. Al snel val ik in slaap.
Reageer (1)
awhhh wat schattig al die homo's
1 decennium geledensnel verderrr(H)