Foto bij -008- Chapter 1: Raindrops ( Part 7)

xxxxxxxxxxxxx

Die volgende ochtend verzamelde Allegretto de laatste spullen voordat ze vertrokken.
’Wauw Retto, dit is de eerste keer dat ik uit Ritardando ga’ zei Beat opgewonden.’ Doe niet alsof we op een picknick gaan Beat. Raak niet zo opgewonden’ zei Allegretto die niet zo opgewonden was als Beat. Beat knikte hevig.’ Dat weet ik, Retto’ zei hij een beetje nukkig.
‘Wij gaan Ritardando te helpen door te vragen of de prijs wat lager mag op dingen naast Mineral Powder, toch?’. Allegretto zag er tevreden uit.’ Als we dat gedaan hebben kunnen mensen dekens, kaas, en al het honing brood dat ze opkunnen! Dan kan iedereen eindelijk gelukkig zijn, toch Retto?’ zei Beat blij.’ Daar heb je helemaal gelijk in, Beat. Ik ben trots op je. We kunnen echt niet alles oplossen door brood te stelen’ zei Allegretto die Beat een glimlach gaf.’ Wij moeten de echte bron van het probleem gaan zoeken’ ging hij verder.
‘Dat is waar, ja. Maare……waar gaan we ook alweer heen?’ zei Beat. Allegretto zuchtte.
‘ Bedoel je dat je het niet meer weet? Oké, ik neem terug wat ik net zei’ zei Allegretto en zette zijn handen op de ladder, om omhoog te klimmen.’ We gaan naar Forte Castle, om met de mensen die daar in hoger beroep zijn te praten. Kom op, we gaan Beat’ zei Allegretto, en hij verdween uit het zicht, door naar boven te klimmen.’ Retto! Wacht op mij!’ zei Beat, en zo snel als zijn kleine beentjes konden klimmen, klom hij de ladder op.

Ze stonden aan de bosrand toen Allegretto even iets wou zeggen tegen Beat.’ Okey, voorzichtig zijn ,Beat. Het word niet hetzelfde als tegen de ratten vechten in Ritardando’ zei hij in zijn gebruikelijke klaar-voor-de-start pose.’ Maak je maar geen zorgen, Retto’ zei Beat.
‘Ik zal een paar goeie foto’s nemen’ zei hij, en hij hield heel serieus zijn camera omhoog. Allegretto keek met grote ogen hem aan.’ Foto’s?! Verspil je tijd niet met dat, je moet me helpen met vechten!’ schreeuwde hij.’ Hey! Dat is niet aardig, Retto. Foto’s nemen is geen verspilling van tijd’ zei hij met een boos gezicht, en hij vouwde zijn armen over elkaar. Allegretto wapperde met zijn arm naar Beat.’ Oké, oké. Je kan me er zo van alles over vertellen. Kom, laten we gaan’. En samen vertrokken ze Agogo Forest in.

Ietsje verder, keken ze allebei naar de grond, waarop een paar zwarte plekken zaten alsof het verbrand was. Toen ze voor hen keken, zagen ze een kleine soort draak naar hun kijken, die ze op hun richtte.

(Random Drakengevecht, lalalalalaalaaaaaa)

Toen de draak verdween, voelde renden Beat naar Allegretto, die al verder was gelopen.’ Kom op, we moeten opschieten als we niet natgeregend willen worden’ zei hij.’ Dus? Wij kunnen wel tegen een beetje regen. In de Hideout lekt het ook als een gek’ zei Beat die Allegretto alleen met grote passen kon bijhouden.’ En dat is alleen nog maar als het miezert’ zei hij lacherig. Hij zag da hij iets achterliep, dus hij renden een stukje, totdat ze samen het pad afliepen.

Reageer (2)

  • Juliie010

    Ow srry foutje! Hoot zonder die voelde te zijn :p

    1 decennium geleden
  • KuroTenshi

    mooie story! Maar ik snap de zin 'toen de draak verdween voelde renden Beat naar Alretto' Dat klopt volgens mij niet...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen