We hebben onze koffie opgedronken en staan nu weer bij mijn huis. Ik maak de deur open en we gaan naar binnen. We lopen de woonkamer binnen. Selena ligt huilend op de bank met haar ander op haar buik. Mijn moeder zit op het randje van de bank en heeft haar hand op Selena haar knie gelegd. Ik loop snel naar Selena toe en ga op mijn knieën naast de bank zitten. Ik strijk met mijn hand door Selena haar haren. 'Wat heb je?' Vraag ik bezorgd.
'Niets.' Zegt Selena.
'Selena, wees eens eerlijk.' Zeg ik tegen Selena.
'Justin, misschien is dit niet het moment om het je te vertellen wat Selena heeft.' Zegt mijn moeder.
'Oke.' Zeg ik. Een zucht verlaat mijn mond en ik strijk nog een keer door Selena haar haren. Ik sta op en loop naar de tuin. Als ik in de tuin ben, rolt er een traan over mijn wang. Ik voel een hand op mijn schouder. Ik draai me om en kijk recht in Chris zijn ogen.
'Het doet me pijn om Selena zo te zien.' Zegt ik en nog een traan rolt over mijn wang. Chris knuffelt me en ik sla slap mijn armen om Chris zijn middel. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en Chris wrijft over mijn rug. 'Het komt allemaal wel goed, Justin.' Zegt Chris. Ik gaat die zin zo hard. Hoe kun je nou weten dat het goed komt? Ik laat Chris los en Chris laat mij ook los. Ik druk even mijn lippen op die van Chris. 'Ik houd van je.' Zeg ik.
'Ik houd ook van jou.' Zegt Chris. En hij drukt snel even zijn lippen op de mijne.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen