Foto bij Part 36

Sorry sorry sorry dat het zo lang duurde,
maar ik heb tegenwoordig echt zo weinig vrije tijd. :x
Veel leesplezier! :D

Melody Hope Turner

Op de deunen van de muziek baanden Zayn en ik ons een weg naar buiten.
Binnen in de menigte was het snikheet en we hadden nood aan frisse lucht. Met een diepe teug liet ik die lucht mijn lichaam inglijden. Zayn grinnikte en leunde tegen de muur. Beiden hadden we wel wat op, maar zat waren we totaal niet. De wind koelde ons af en ik plofte neer op een houten bankje, tegen de muur van het gebouw.
Zayn kwam naast me zitten.
"This is fun."
Een brede glimlach sierde zijn gezicht en mijn blik vond zijn zachte, warme ogen.
"Zayn?" vroeg ik voorzichtig.
Hij knikte en keek me vragend aan. Onzeker opende ik mijn mond. Het antwoord op mijn vraag wou ik graag weten, maar waarom?
Het was nu niet bepaald de meest normale vraag.
"Does she kiss better than me?" Mijn wangen kleurden rood.
Zayn schoot in de lach, maar toen hij mijn serieuze blik zag, trok hij zijn gezicht weer in de plooi.
"Euh... I don't know."
Hij keek me bedachtzaam aan.
Toen, heel onverwacht plaatste hij zijn lippen op die van mij. Zijn zachte, zoete lippen die ik zo gemist had. Zijn tong likte voorzichtig langs mijn onderlip waardoor ik mijn mond opende om hem binnen te laten.
Mijn ogen waren gesloten en ik liet me helemaal meevoeren in de kus.
Ik stond er niet bij stil hoe fout dit was. Dat Zayn al een relatie had.
Het drong niet tot me door.
Even, een moment, was het alleen hij en ik.

Oeeh, wat zou er nu gebeuren? :D

Reageer (8)

  • ZaynHeaven

    sexy, snel verder xx

    1 decennium geleden
  • theguardian

    Oeeeewh.
    snel verder xxx

    1 decennium geleden
  • Speigelman

    oh ik hoop dat zayn verder doet en zich niet terug trekt
    snel verder schatje, je schrijft echt leuk vind ik <33333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen