Chapter Twenty-Three,
Elise's pov
Het is drie dagen geleden dat ik het mailtje kreeg. Ik woon nu eindelijk op mezelf. Ik loop naar beneden en zie een pakketje liggen. Ik pak het op. Mijn naam staat er op. Ik scheur het open en er vallen een paar bandjes uit met een briefje. 'See you in five days. Love, Harry.' lees ik hardop. Dat was alles. Het was woensdag al. Hmm... Dat betekend dus SHOPPEN !
Ik loop naar beneden en pak de telefoon. Ik bel Lisanne, Pamela, Maya, Miriam en Leoni op. 'Twee uur bij de sting!' zeg ik en hang dan op. Ik pak de fiets en ga naar de stad. Als ik bij de Sting kom zie ik iedereen al staan. 'Wat was er nou zo dringend?' vraagt Lisanne. 'Oh, niks. Alleen dat we 5 oktober naar Onedirection gaan.' Leoni, Miriam en Lisanne beginnen te gillen. Maya en Pamela kijken elkaar vragend aan. 'Komen ze hier?' vraagt Maya. Ik knik. 'Ze komen hier. En dat betekent dat jullie Louis en Liam weer kunnen zien.' Lisanne en Maya vliegen me om de nek. 'DankjeDankjeDankje!' roepen ze. 'Bedank Onedirection maar. Zij hebben me de bandjes gestuurd.' Ik haal een zakje uit mijn tas. Iedereen begint te glimlachen. Ze pakken de code en we gaan shoppen.
Reageer (3)
i love it!!
1 decennium geledenen ohja.
1 decennium geledenfuckyou.
je bent niet de enige depressive.
en dan lees je op twitter katrina en iris die plannen maken voor woensdag.
fuck.
leonie is het ook wel hihi <3
1 decennium geledenZAYN IS MINE <3
YEAHHH.