Part 1.0 - I'm so excited!
Melissa point of view.
“Oh my god, volgende week is er een concert!” Ik kijk lachend naar Eva die hysterisch mijn huis binnen stapt. “daar gaan wij heen!” roep ik meteen enthousiast en we lopen samen naar de woonkamer. Ik en Eva zijn al 3 jaar beste vriendinnen en ik zou echt niet zonder haar kunnen. We zijn sinds een maand helemaal verslaafd aan de boy band One Direction. Ze zijn zó geweldig en zeker erg hot. We lopen door naar de keuken en Eva gaat meteen aan de tafel zitten. Ik laat wat water koken en schenk het in twee mokken. Ik hang in elke mok een thee zakje en zet het op tafel. Eva sluit meteen haar handen rond de mok en blaast in de mok. “het is echt koud buiten.” Mompelt ze. Ik knik en kijk haar enthousiast aan. “hoeveel kosten ze?” ze grijnst en denkt even na. “30 euro!” zegt ze dan vast besloten. Ik grijns. “ik heb er zo een zin in!” “me too! Oh god, ik ga Zayn gewoon zien!” samen beginnen we als een gek te gillen en omhelzen elkaar. “zullen ze in het echt ook zo knap zijn?” “vast wel.” Ik grinnik en maak een rare beweging waardoor ik mijn mok thee omgooi. “shit.” Ik pak het glas op en bekijk het even. Gelukkig zitten er geen barsten in. Ik pak snel een doekje en maak de tafel droog. Ik schenk een nieuwe mok thee in en neem er een slok van, het water is niet meer zo heet, dus gewoon drinkbaar. Opeens staat Eva op en loopt naar de woonkamer. Ik volg haar en zie hoe ze naar de radio loopt en de nieuwe single What Makes You Beautiful er in stopt. Al snel begint de muziek en dansen we wild mee op de muziek. We kijken elkaar aan en schieten op het zelfde moment in de lach. “als ze ons nu zo zagen dansen verklaarde ze ons voor gek!” grinnikt Eva. “dat zijn wij” glimlach ik en wuif het weg.
“gaan we slapen?” vraagt Eva en geeuwt. We hadden gesloten dat ze hier blijft slapen. “is goed.” We lopen naar boven en trekken onze pyjama’s aan. Vervolgens lopen we naar de badkamer en poetsen onze tanden. Ik loop naar mijn slaapkamer en kruip in bed. Eva gaat op het matras liggen dat op de grond ligt en staart met een glimlach naar het plafond. “wat is er?” “Ik ben gewoon zo blij dat ik ze eindelijk live ga zien en horen.” Ik lach zacht en knip het lampje uit. Ik ga zo liggen dat ik comfortabel lig en sluit mijn ogen. “welterusten.” Murmelt Eva. “slaap lekker.” Mompel ik en val al snel in een diepe slaap.
Eerste deeltje x Melissa.
Reageer (3)
superleuk!
1 decennium geledensnel verder hihi <3.
Jeej, deeltje *doet een dansje*
1 decennium geledenEn hij is echt goed
leuukkkk(K)
1 decennium geleden