Foto bij sixteen.

Jimmy Waters

"Wat is er nu, Hermie." Grapte George, Fred was te druk bezig met in mijn ogen te staren. Hij streelde net een plukje uit mijn gezicht toen George ons mee trok naar de Grote Zaal. Halverwege knipoogde Fred naar me. "Hé, jongens! Wij moeten even naar het toilet, we zien jullie daar wel, en anders onder de grote eik aan het meer!" Ze knikten en liepen verder, Fred trok een oud muurtapijt aan de kant en trok me de donkere gang binnen. "Waar waren we, voor Angelique ons stoorde natuurlijk!" Ik giechelde en sloeg mijn armen aarzelend om zijn nek. "Rustig maar, ontspan je." Zijn stem klonk rustgevend terwijl hij over mijn rug streek. "Alleen ik, George en Harry weten over deze gang. Er hangen ook geen portretten dus niemand kan ons verraden." Meteen daarna drukte hij zijn lippen rustig op de mijne. Na een tijdje onderbrak hij de kus en streek met de rug van zijn hand over mijn wang. "Klaar voor stap 3." Grinnikte hij, ik fronste. Stap drie? Bedoelde hij... Nee, vast niet! Toen ik niet antwoordde, wat hij zeker als een ja zag, drukte hij zijn lippen terug op de mijne en drukte hij me steviger tegen de muur op en drukte zijn tong zacht tegen mijn lippen. Dat was dus stap drie! Een tongzoen... Gewillig opende ik mijn mond en voelde zijn tong naar binnen glijden. Al snel waren we verstrikt in een vurig tongspel en zakten Fred's handen af naar mijn kont, ik sloeg mijn benen stevig om zijn middel en woelde door zijn haren.

Ik hoorde zijn maag knorren en we besloten maar te gaan eten. Ik veegde snel de lipglos s van zijn lippen en liep toen hand in hand met hem naar de Grote Zaal.

Reageer (1)

  • OhMyFinnick

    YES!!! EINDELIJK!!!(H)(H)(H)(H) Heel snel verder please(H)_O__O__O_

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen