XXVII.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (18)
Oké, hier ben ik met die lange reactie die ik je beloofd heb.
1 decennium geledenDit verhaal is absoluut één van de betere die ik ooit op deze website gelezen heb en één van de betere lopende verhalen op dit moment. Dat is iets wat ik met zekerheid kan zeggen. Van het moment dat ik dit verhaal ben beginnen lezen, greep Avalon me vast en nam ze me mee in haar verhaal. Sindsdien heeft ze me niet meer willen loslaten. Elke keer ik dit verhaal begin te lezen, vergeet ik mezelf en al het andere rondom me en is alleen maar de wereld die jij beschrijft de wereld die telt. Het spijt me dat het eventjes duurde voordat ik verder las. Het spijt me niet alleen tegenover jou, maar ook tegenover mij, omdat ik dit verhaal 'zomaar' (ik moest eigenlijk gewoon de tijd vinden om het in te halen) aan de kant schoof.
Niet alleen dit verhaal is geweldig. Ook jij bent geweldig. Ik weet dat ik je dit vanmiddag al gesms't heb, maar ik ga het nogmaals zeggen, omdat de waarheid maar niet vaak genoeg herhaalt kan worden. Je blijft me verbazen, zowel als goede vriendin als schrijfster. Je hebt echt zo'n uitzonderlijk en prachtig talent. Je slaagt er perfect in me elke keer opnieuw te ontroeren met de verhalen die je bedenkt, al zijn het maar de 'vreemde' hersenspinsel die ik aanhoor op MSN, en met de situaties die je perfect neerzet, alsof je er helemaal zelf geweest bent. Je bent echt een schrijfster met toekomt, Anke. Als je daar maar zeker van bent! Echt waar, dit verhaal en elk ander verhaal dat je schrijft, is echt zo geweldig. Ik zou het fantastisch vinden als je ooit een eigen verhaal begint, want dan is het echt 100% van jouw.
serieus! Mijn klas heet 1D dus ik lag onder tafel van het lachen! I told them about this story! Ik moet nu elk nieuw hoofdstuk uitprinten voor een paar meisjes! snel verder!!! Xoxo
1 decennium geledenIk hou zoveel van dit verhaal urgh snel verder Anke ik ben helemaal verslaafd!
1 decennium geledenWauw! <3
1 decennium geledensnel verderrr
1 decennium geleden