Foto bij Why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 39

reacties ? (A)

Jullie zaten op het bankje. Jullie hadden een hele weg niets tegen elkaar gezegd en dat maakte je ergens wel een beetje zenuwachtig. Na een tijdje verbrak toch Tom de stilte. Tom: hoe gaat het nu thuis ? Je haalde je schouders op. jij: gewoon denk ik. Tom: werd je vader kwaad ? jij: ik heb mijn vader nog niet eens gezien. Tom: je weet toch dat je me alles kan vertellen? Je keek Tom verbaast aan. Tom: ik meen het. Je keek in die prachtig bruine ogen van hem en wist dat hij de waarheid sprak. Maar op dat moment voelde je nog iets. Je voelde je helemaal warm worden vanbinnen, je voelde kriebeltjes in je buik en toen wist je het zeker je was verliefd op Tom. Je keek terug naar je voeten. Een irritante tik dat je had als je je schaamde over iets. Want zeg nu zelf, waarom zou hij iets met je willen? Bekijk jezelf eens en dan nog maar om te zwijgen over je thuissituatie. Je voelde dat Tom je kin naar boven deed en je keek hem aan. Zonder dat je het doorhad glipte er één enkele traan uit je oog en rolde over je wang tot hij weggeveegd werd door Tom. En toen gebeurde er iets wat je nooit had verwacht. Hij boog zich naar je toe en zijn lippen raakten de jouwe. Je trok je niet weg en je zag Tom zijn ogen sluiten en je deed net hetzelfde.

Reageer (2)

  • jumbielove

    verder gaaaan is super

    1 decennium geleden
  • MAK3Y0URM0V3

    awww.. Dit vind ik dus echt zo lief(H)
    snel verdur (H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen