Even later komen Chaz en ik weer bij mijn huis aan. We gaan mijn huis binnen en ik sluit de deur. We lopen de woonkamer binnen. 'hey guys.' Zeg ik. Iedereen begroet mij en Chaz. Chaz gaat naast Ryan op de bank zitten. Ryan staat op. 'Ik ga even naar het toilet.' Zegt Ryan. Als hij langs me loopt pak ik zo onopvallend mogelijk zijn pols.
'Ik weet wat er met je is.' Fluister ik tegen Ryan.
'Er is niets.' Zegt Ryan.
'Jij, ik, tuin, nu.' Zegt ik tegen Ryan. Ik loop naar de tuin, gevolgd door Chaz.
'Er is echt niets.' Zegt Ryan als we in de tuin zijn.
'Waarom doe je dan zo raar als Chaz erbij is?' Vraag ik en ik trek mijn wenkbrauwen op.
'Omdat..' Zegt hij en verder zegt hij niets.
'Omdat hij verliefd op je is?' Zeg ik. Ryan knikt.
'Vind jij hem ook leuk?' Vraag ik en Ryan schud zijn hoofd.
'Zeg dan eerlijk tegen Chaz dat je niets voor hem voelt.' Zeg ik. Ryan haalt zijn schouders op.
'Wacht hier.' Zeg ik tegen Ryan en ik ga het huis binnen.
'Chaz!' Zegt ik. Hij kijkt op en kijkt me aan.
'Jij, Ryan, tuin, praten.' Zeg ik tegen Chaz. Chaz zucht. Hij staat op en gaat naar de tuin. Ik plof zuchtend neer op de bank.
'Liefdesproblemen tussen die twee?' Vraagt Miley. Ik knik.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen