Foto bij H.10

jeuh me uitwisselstudent is even aan het rusten dus ik had even de tijd om dit te doen!!! :D
ik eis alleen reacties over iets maar (goed,slecht,aapjes,koekjes) jullie snappen me wel:P
i hope you like!!

‘Het is eigenlijk een soort verhaal van onze stam.’ Begon hij. ‘Het verhaal gaat dat wij eigenlijk van wolven afstammen ik weet dat het vreemd klinkt maar het dat is het verhaal. In tijden van nood kunnen een paar uitverkorenen zich veranderen in een wolf om zich te verdedigen. Tot een paar jaar geleden dacht iedereen dat dit maar een verhaaltje was maar toen gebeurde er iets.’ Hij zweeg even en ging weer verder met het verhaal. ‘Sam veranderde in een wolf zoals in het verhaal. Later zijn er steeds meer bij gekomen bijvoorbeeld Paul, Quil, Jake, Embry, Jared, Leah en ik ook.’ Mijn mond viel open EEN WOLF! Dat kan toch niet een mens is niet in staat om zijn lichaam te vervormen dit moet een grap zijn! Hij zag mijn verbazing en zei: ‘Er is meer.’ Hij pakte mijn hand vast. ‘De legende praat ook over een soort zielsverwanten. Het heet inprenten, het is als een soort sterke liefde, het soort dat je alles laat doen voor die persoon en je zal haar nooit verlaten.’ Hij keek diep in mijn ogen en ik voelde mijn hele lichaam warm worden. ‘Ik ben bij jou ingeprent hè?’ vroeg ik zacht. ‘Ja, ja dat klopt.’ ‘Betekend dat, dat je me nooit meer verlaat?’ vroeg ik verlegen terwijl ik aan zijn shirt friemelde. Hij tilde mijn kin op en fluisterde: ‘Ja dat klopt. Maar je mag zelf kiezen wat ik voor je ben, een goede vriend, grote broer of nouja een geliefde’ stamelde hij alsof het het moeilijkste is wat hij ooit heeft gedaan. ‘Ik kies voor het vriendjes deel.’ Antwoordde ik meteen. Hij gaf me een klein kusje en zijn hete lippen gaven me kippenvel. Ik gaf hem ook een kusje waardoor ik nog meer kippenvel kreeg. ‘Heb je het koud?’ vroeg hij bezorgd. ‘Nou een beetje maar.’ Bekende ik. Hij gooide de dekens over me heen en sloeg zijn armen om me heen. ‘Ik hou van je.’ Fluisterde hij in mijn oor. ‘ik ook van jou.’ Fluisterde ik terug. Langzaam viel ik in slaap in zijn armen.
*****************
Ik werd wakker van geklop op een deur. ‘Goede morgen Juliana.’ Zei Sue vanuit de deuropening. Nog half slapend zei ik goedemorgen terug. ‘Kom je zo meteen ook ontbijten? Het is over 5 minuten klaar als je dan beneden wilt zijn.’ Ik knikte en ging in het bed zitten. Pas toen merkte ik op dat ik niet in het bed lag waar ik gisteren avond in slaap was gevallen, ik lag nu weer in de kamer van Leah. Ik ging de badkamer in en keek in de spiegel naar mijn slaperige hoofd. ‘Goede morgen.’ Hoorde ik opeens van achter me waardoor ik me doodschrok. Seth stond achter me met alleen een handdoek om en nog nat haar wat betekend dat hij net onder de douche vandaan kwam. Mijn hoofd werd licht omdat ik door hem even vergat te ademen. ‘Lekker geslapen?’ vroeg hij nadat hij me een vluchtig kusje gaf. ‘Ja hoor, alleen ik dacht dat ik op jouw bed in slaap was gevallen maar ik werd daarnet in Leah’s kamer wakker.’ Hij lachte even. ‘Ja ik heb je een half uur geleden in Leah’s bed gelegd want het is één van mijn moeders regels dat je niet in mijn bed mag slapen met mij. Ze is nogal overbeschermend.’ Ik snapte het en borstelde mijn haar door. ‘Ik ga me even aankleden tot zo.’ Zei Seth en hij liep zijn kamer in. Ik had nog steeds niets anders om aan te doen dus ik liep maar met dit shirt aan naar beneden. Sue stond in de keuken eieren te bakken en ik ging maar aan de tafel zitten. ‘Lekker geslapen?’ vroeg Sue terwijl ze een ei op mijn bord legde en tegenover me ging zitten. ‘Ja ik heb echt heerlijk geslapen mevrouw.’ ‘Ow alsjeblieft noem me geen mevrouw Sue is goed genoeg.’ Zei ze rustig. Ik glimlachte en begon mijn ei te eten.’ Seth snelde van de trap af gaf me een kusje op mijn wang en kwam naast me zitten. Sue keek hem vragend aan. ‘Ja ze weet het.’ Zei hij rustig en deed een klodder ketchup op zijn ei. ‘Wat vind je ervan July?’ vroeg ze bezorgd. ‘Het maakt mij niet uit, ik hou van hem en dat is het enige wat telt.’ Zei ik met meer zelfvertrouwen dan ik dacht dat ik had. ‘Oke.’ Zei Sue rustig. ‘Seth de regels 2 t/m 5 vervallen maar de rest blijft snap je me?’ ‘Ja is goed ik snap het.’ Sue wendde zich tot mij ‘Ik heb alles met Billy geregeld dus als je wilt mag je in dit huis blijven tot alles is opgelost met je moeder en Alice heeft geregeld dat je vanaf morgen naar school gaat in Port Angels samen met Renesmee, Jacob en Seth. Begrijp je me?’ Ik knikte ‘Ja mevrouw. Ow wacht Ja Sue.’ ‘Je kan Leah’s kleren aandoen totdat je een keer naar de stad bent geweest.’ Ik liep naar boven. ‘Doe maar een bikini aan we gaan naar het strand vandaag!’ riep Seth me achterna. In Leah’s kamer en deed haar kast open. ‘Bikini, bikini, bikini.’ Mompelde ik tegen mezelf maar ik zag alleen badpakken liggen. Kom op ze heeft toch wel 1 bikini. Eindelijk vond ik een bikini hij was rood met witte gevlochten bandjes. Ik deed hem aan maar hij was een beetje te klein. Achja zoveel maakt het niet uit ik ging daar alleen met Seth naartoe dus ik hoefde me niet te schamen. Ik trok een snel een wit jurkje aan en pakte een paar slippers. ‘Kom je?’ vroeg Seth vanuit de gang. Ik maakte snel een vlecht en rende naar beneden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen