Wow, hoe ze dat beschreef. Dat lijkt me echt supervet om een keer mee te maken.
"Maar zou je het nog een keer doen dan Lin?"
"Nah, weet ik eingelijk niet. XTC is niet verslavend ofzo. En die keer dat ik naar een feestje/festival ga kan het vast geen kwaad."I

Ik sloeg mijn ogen neer.
"Linda, ik wil allen even zeggen. Dat ja, dat ik niet wil uhm dat je straks verslaafd word. Ik wil je niet zien als een of andere junkie."
Linda keek me een beetje verward aan.
"Hee Nina, rustig man. Heb je wel eens informatie erover gezocht op internet enzo. Je raakt er echt niet versaafd aan hoor!"
Hmm, dat liet me nog steeds niet anders denken. Eigenlijk is het gewoon troep.
"Heb je het wel laten testen, zoals Danny zei dat hij ging doen?"
"Nee ja nee, eigenlijk niet nee. Maar Danny had ze zelf ook al wel eens genomen op een ander festival, en ik vertrouwde hem. Maargoed, het was dus geweldig!"
"Oké, dat is inieder geval fijn om tehoren! Maar ik moet nog wat dingen opruimen voordat m'n ouders terugkomen. Sooo, do you mind als ik je wegstuur haha?"
"Nouja, als ik ja zeg dan stuur je me toch wel weg hahaha!"
We lachten nog om wat leuke dingen, en toen stuurde ik Linda naar huis.
Ik zette de oven aan, en begon met afwassen. Zoveel was het niet!
Na 20 minuutjes was ik klaar en de over was voorverwarmd.
"Hmmm, pizza!"
Shit, ik moest Demon ook nog uitlaten. Ik deed eerst de pizza in de oven. Rende naar de hal, en pakte Demon's halsband.
"DEMOOOON! GA JE MEE?"
Demon kwam aanrennen, ik deed z'n halsband en we gingen een stukje wandelen.


(sorry voor het korte stukje, maar ik moet nu weg. Vanavond komt er weer een deel =D )


Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen