Chaz staat in een roze galajurk in de deuropening. Op zijn hoofd heeft hij een plastic kinder-prinsessenkroontje en in zijn hand een kinder-feeëntoverstafje. Ik kan niet niets doen van verbazing. Maar dan barst ik in lachen uit. Ik kom niet meer bij en val van de bank. 'Ik ben koning droogkloot.' Zegt Chaz met een bekakte stem. Ik begin nog harder te lachen. Ik lig nu op de vloer en heb buikpijn van het lachen. Ik sta op en loop nog altijd lachend naar Chaz toe. 'Je.. Je ziet er prachtig uit.' Zegt ik moeilijk door het lachen.
'O, wat ben je toch een lieve jongen.' Zegt Chaz nog altijd met een bekakte stem. Weer begin ik harder te lachen.
'Je bent zo mooi. Wil je met me trouwen?' Vraag ik met tranen in mij ogen van het lachen.
'Tuurlijk wil ik met je trouwen, lieverd. En er is een verrassing. We hebben ook een mooie jurk voor jou.' Zegt Chaz nog steeds met zijn bekakte stem.
'Nee, dat meen je niet?!' Zeg ik. Chaz knikt en pakt nog een roze galajurk uit de gang. Ik begin weer te lachen.
'Dat ga ik echt niet aan doen!' Zegt ik lachend.
'Dus je wilt niet met me trouwen?' Vraagt Chaz teleurgesteld met zijn bekakte stem.
'Ik ga hem al aantrekken.' Zegt ik. Ik neem de jurk van Chaz over en loopt de gang in. Ik trek mijn kleren uit en hijs me in de jurk. Als ik hem aan heb, ga ik de woonkamer weer binnen. Iedereen begint te lachen.
'Ben ik niet beeldschoon?' Vraag ik met een bekakte stem en ik plaats mijn handen in mijn zij.
'Je bent prachtig.' Zegt Chaz. Iedereen begint nog harder te lachen. Selena staat op en loopt naar mijn en Chaz toe.
'Ga tegen over elkaar staan en houdt elkaars handen vast.' Zegt Selena lachend. Chaz en ik doen wat Selena ons vraagt.
'Chaz, neem jij, Justin, als je wettige echtgenoot?' Vraagt Selena deftig. Ik begint weer te lachen.
'Ja.' Antwoordt Chaz.
'Justin, neem jij, Chaz, als je wettige echtgenoot?' Vraagt Selena aan me.
'Ja.' Antwoord ik.
'Dan zijn jullie nu officieel vrouw en vrouw. Dan mogen de bruiden elkaar nu kussen.' Zegt Selena lachend. Ik lach met haar mee en denk dat het een grapje is. Maar Chaz drukt zijn lippen op de mijne.

Reageer (4)

  • JelenaB

    WhahhahHaha!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • xHanneBieber

    Chaz is dus ook homo?
    SHOCK!
    Ben in het school inde fietsenloods dit hoofdstuk aan het lezen xD
    Snel verder
    xxx Doei

    1 decennium geleden
  • CRIZZY

    OEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH, WEARDO ACTIE, WHOEEESH. :Y)

    1 decennium geleden
  • xxswaggie

    oehhh (nerd)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen