9
'Justin? Alsjeblieft?' Ik keek hem glimlachend aan. Hij zuchtte en keek me in de ogen. EN WAAAAAAAAAAAUW. Wat voor een ogen had hij? Het waren chocolade ogen die er echt heel mooi uitzagen. Ik moest oppassen zometeen ging ik erin bijten. 'Ik doe het Melissa' Er verscheen een grote glimlach op mijn gezicht en ik vloog Justin om de hals. 'WOW! Trying to kill me?' zei Justin geshockt. Ik grinnikte. 'Maybe' zei ik ondeugend. Justin lachte en gaf me een duw. 'GA JE OOK NOG MEIDEN MISHANDELEN OFZO?' Ik keek Justin nep-boos aan. 'WIE DENK JE WEL NIET DAT JE BENT?! ASSHOLE' Justin lachtte en ik probeerde om niet te lachen. 'Excuse me' begon Justin. 'Mijn asshole is toevallig erg mooi' Dat was het. We lagen beiden lachend op de grond. De tranen liepen over mijn wangen en Justin hikte van het lachen. 'Genoeg gelachen' probeerde ik na een tijd serieus te zeggen. Justin glimlachte zijn mooie glimlach en ik voelde me perfect. Wie had gedacht dat de prinses van Nederland met een 'gewone' jongen in Stratford lachend op de grond zou liggen? Ik niet in iedergeval.
-VAndaag ga ik nog een stukje schrijven, maar nu moet ik ff weg xx :]
IS IE LEUK?
Reageer (2)
I LOVE IT!
1 decennium geledenSnel verder!
Leuk?!!?
1 decennium geledenHij is geweldig!!
Kort, maar krachtig gewoon super!!
Snel verder, want het moet gewoon!!!
<333
Ps. Kudo!!