"Dit is de voicemail van Linda, spreek uw bericht in na de piep". Zei de stem aan de telefoon.
"Hé alweer! Ja, Linda wat moet je nou met een telefoon als je nooit opneemt joh! Ik wilde even laten weten dat het feestje echt geslaagd was! Heel erg jammer dat jij er niet bij was, maar ik denk dat je wel plezier hebt gehad op dat festival."
Ik had gisteren een feestje gegeven, omdat mijn ouders een weekendje weg waren. Ik heb alles weer netjes opgeruimd. En als niemand die geweest is wat doorlult dan komen ze er nooit achter.
Nu alleen nog even de vaat doen. Ik liep naar de keuken, en op dat moment ging de bel.
Snel rende ik naar de deur, en bedacht me wie het kon zijn. Ik deed de deur open en zag Linda staan.
"LINDA!"
"NINAAAA!!"
We gaven elkaar een dikke knuffel. "Kom binnen! Ik wil alles horen!"
Linda en ik gingen op de bank zitten. "Dus, vertel haha."
"Nouja, je weet wel. Ja het was gewoon leuk" Zei Linda met een grijns van oor tot oor.
"Je weet wel." Probeerde ik haar na te doen met een gek gezicht.
"Ja, ik was echt super zenuwachtig! Maar ik deed het in de wc. Danny gaf dat zakje aan mij mee, er zater er iets van een stuk of 10 in. Maar hij zei dat ik een halfje moest afbijten. Dat deed ik en die smaak was echt zo vies! Echt super bitter. Dus ik kom de wc uit, snel naar de kraan rennend."
Linda was even stil en keek me echt grijnzend aan.
"JA vertel nou! Ik ben super nieuwsgierig!"
"Toen ben ik nog een uurtje nuchter geweest. En daarna werd alles opeens zo mooi! Die lazer lampen, en de muziek. Het was gewoon echt super geweldig! En dat voor zo'n klein rond pilletje. Maar op een gegeven moment voelde ik wel heel erg dat me kaakspieren zich aanspanden. Toen ben ik even naar de wc gegaan. Ik keek in de spiegel en zag mijn ogen. Ik scrok me kapot! Ze waren gewoon helemaal zwart, je zag nog net de dikte van een haartje blauw."
Wow, hoe ze dat beschreef. Dat lijkt me echt supervet om een keer mee te maken.
"Maar zou je het nog een keer doen dan Lin?"
"Nah, weet ik eingelijk niet. XTC is niet verslavend ofzo. En die keer dat ik naar een feestje/festival ga kan het vast geen kwaad."

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen