Foto bij OO7.

"Hij's écht knap, waarom zei je nooit eerder iets over he-" hoor ik als ik de kring in stap bij starbucks, ik doe alsof ik niets hoorde en begroet iedereen. Het idee dat hij homo is knaagt niet meer aan me, maar als hij zo praat over jongens, moet ik toch steeds twee keer nadenken.
Die avond had May Niall niet gebelt en ze wou mij ook niet meer bellen, bang dat ik iets zou zeggen.
Nu zit Niall over haar en hij roert met zijn rietje door zijn ice-tea, slaagt zijn ogen neer en kijkt door zijn wimpers naar het blonde meisje.
May lacht guitig. "Én dan stopt hij met praten." Ze lacht nog verder, ik vraag me af waarover het ging.
"Wie is er knap, Harry?" vraag ik, als ik goed bevriend met hem wil worden, moet'k me misschien maar eens in hem gaan interreseren.
Zijn kaken worden is een rotvaart rode tomaten. "Niemand, Lou. Helemaal niemand." vervolgd hij snel.
Ik grijns en ga naast hem zitten en stomp hem op zijn schouder, niet hard maar gewoon speels.
"Ja vast." ik voeg er een knipoog aan toe en zijn kaken lijken te branden. Ik durf er voor te wedden, dat als ik ze nu aanraak, mijn vingers vol blaren zullen staan.
Wie iets fout doet brand zich, als je je ergens fout begeeft, moet je op de blaren zitten.

"Bel hem gewoon!"
"Bel haar gewoon!"
"Waarom zou ik?"
"Het is duidelijk dat jullie voor elkaar vallen"
Ik en Harry sleutelen er aan om ze samen te drijven, we hebben plannen. water dichte plannen die niet fout kunnen lopen. Als face a niet werkt, dat zal face b wel moeten werken.

"May, hunnybun!" lach ik naar haar, we lopen door de winkelstraat, terwijl Harry en Niall aan het gamen zijn. "Ik heb wat geld bij me!" lach ik opgetogen, zwaaiend met 40 euro. Ze zou me vast een out-fit willen samenstellen.
"Kom maar op!" lacht ze blij, ze loopt samen met mij winkels in en uit, ik paste duizende broeken en shirts. "Je moet indruk op je volgende date maken!" lacht ze, alsof ik ging rokken jagen. Ik rolde mijn ogen. "Ik heb al 4 jaar geen lief meer, bunny. Misschien heb'k dat gewoon niet nodig?"
"Iedereen heeft liefde nodig, Lou. Een mens zonder verliefdheid, is als een junky zonder zijn drugs."
"Beter." zeg ik dan, Junkies zijn beter zonder hun drugs.
"Niet alleen dat, ook verloren in het niets."
Soms zegt ze zo'n filosofische dingen. Ik bijt mijn lip.
"Maar heb jij dat dan niet nodig?" vraag ik terwijl ik een streepjes shirt over mijn knikker trek.
Ze lacht een beetje ongemakkelijk. "Ik? Please, Louis."

Reageer (4)

  • ardjan

    geweldig weer! we want mooooooowre!!

    1 decennium geleden
  • HarrysWife

    Super leuk geschreven!

    1 decennium geleden
  • Mafia

    Snelverder!x

    1 decennium geleden
  • Kjelaney

    Heel erg leuk! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen