Op weg naar dansles die middag gebeurt er iets heel raars!

Mara roept nog snel 'doei' naar haar moeder als ze de achterdeur sluit. Ze pakt haar fiets uit de schuur en rijdt het paadje af. Ze rijdt de straat uit en steekt de weg over. Op het moment dat zij oversteekt komt er een brommer van de andere kant aangereden. Mara heeft hem niet gezien en rijdt gewoon door terwijl de brommerrijder haar ook niet ziet. De brommer raakt haar fiets en Mara valt. De brommer stopt en de jongen stapt af. 'ghhat hehijit wejlasj?' zegt hij. 'Wat zeg je?' vraagt Mara terwijl de jongen haar overeind helpt. De jongen doet zijn helm af. Op dat moment schrikt Mara zich rot. Het is de jongen die haar geslagen heeft op school. 'Ken ik jou niet ergens van?' vraagt de jongen aardig. 'Nnee, dacht het niet.' stamelt Mara. 'Oh ja, wel. Op het cluecollege heb ik je volgens mij gezien.'zegt de jongen. Mara raapt alle moed bij elkaar om te antwoorden. 'Jij kon niet op je beurt wachten bij de kluisjes. Je sloeg me en daardoor had ik een bloedneus.' zegt Mara in 1 adem. 'Was jij dat? Oh ja. Sorry nog daarvoor want ik moest wat doen voor een weddeschap. Trouwens ik bedoelde het niet zo hoor! Ik moest wel door mijn vrienden. Ik ben nieuw op school en heb gezegt dat ik een Maffia vader heb. Niet zo slim. Nou denken ze dat ik alles kan maken!' zegt de jongen terug. ' Het is ook al weer goed hoor!' Zegt Mara snel. 'Ik heet Mike trouwens!'zegt hij. 'Mara" zegt ze terug. Leuke naam denkt ze. En eigenlijk vind ze hem eigenlijk best aardig. 'Oei! Je fiets is er niet zo best aan toe!! Moet je ergens heen?' Vraagt Mike.

Reageer (2)

  • kittensgirl

    jep
    heb een stukkie op school gescreven na scheikunde LOLXDxx

    1 decennium geleden
  • FlyOnTheWall

    LEUK!! snel verder hè

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen