Hoofdstuk 21
Zoals jullie al vast weten, beste lezers, zit ik en mijn klas in het examenjaar. We zitten nu op een Donderdag en we hebben onze eerste oefenexamen. 'Goede middag iedereen', zegt lerares ned. 'jullie zitten in het examenjaar. Dus heb ik een speciale les gemaakt buiten het rooster om. We gaan zometeen namelijk naar het computer.... MONIQUE MOND DICHT A.U.B. ...zoals ik al zij gaan we zometeen naar het computer lokaal en gaan... MONIQUE STIL NU, NOG 1 KEER EN JE GAAT MAAR NAAR MR.TROMP. We gaan naar het pclokaal en gaan jullie eerste oefenexamen houden'. 'Mevrouuuuuuuuuw, hoe werkt dat dann? Vraagt Cynthia. 'Nou Cynthia dat is het leuke eraan. Deze week moeten jullie dat zo veel mogelijk zelf uit zien te vinden. We doen trouwens Nederlands hé niet dat jullie wiskunde gaan doen, hahahahaha'.
in pclokaal
'Oké, jongens, meisjes en Monique...'begint de juf. MEVROUW DAT VIND IK ECHT NIET KUNNEN JE BENT ZELF ENE *******. zegt Monique. 'Jonge dame! Ga maar naar mr. Tromp. Chagarijnig loopt Monique naar buiten en met een klap die ze in Hong Kong nog konden horen gooide ze de deur dicht. NA 20 minuten kwam Monique weer terug. haar mascara was best wel uitgelopen dus je kon zien dat ze heeft gehuild. 'JONGENS, schreeuwd ze, IK BEN GESCHORST en er gaan een bericht naar bureau Halt. DOe ik dit nog 2 keer dan word ik van school getrapt. Rustig loopt moinque weer weg zonder de lerares een blik waard te geven. De rest van de les verliep zonder andere moeilijk heden.
T
oen de bel eindelijk ging was het pauze, er was al een tijdje een gerugt dat Nassim vuurwerk bij zich zou hebben en dat hij de wc op zou gaan blazen. (echt gebeurd ) Daar maar weinig mensen er vanaf wisten gingen we allemaal dicht bij de wc-hokjes zitten. Precies 5 minuten voor dat de pauze voorbij was hoorde we: BOEM! Iedereen rende naar de wc maar wij (de klas) bleven rustig zitten en we lachtte ons te pletter!!
Wegens omstandig heden (wc explosie) mocht de hele school naar huis. Behalve Nassim. Hij most naar de directeur. Ook bij hem ging er een brief naar Halt en ook hij was geschorst voor een week (2 hoodstukken).
Via een e-mail kregen we te horen dat we vrijdag ook vrij zouden zijn omdat de school gedeeltelijk was overstroomt. En dat de school vrijwilligers aan het zoeken waren om te helpen tegenover een 10 voor een toets naar keuze
Er zijn nog geen reacties.