Duss Andi en Tom gingen wraak nemen..

Tom:
Stilletjes sluipen Andreas naar Bill en Sharon in de hangmat en gaan elk aan een boom staan waar die aan is vastgemaakt.Ze zitten de hele tijd lieve dingen in elkaars oor te fluisteren enzo...Zoja jeweetwel romantisch,jakkes.
Ik knik naar Andi en we maken de knopen los,waardoor Bill en Sharon op de grond vallen.
Snel rennen we weg.'IK KRIJG JULLIE NOG WEL!' horen we Bill nog schreeuwen.

Bill:
Hier lig ik dus,onder Sharon.We kijken elkaar even aan,beginnen dan te lachen Nee,turlijk niet' zeg ik en sta gelijk recht.Hand in hand doen we een wandelingetje. Dan hoor ik Tom's stem uit de luidsprekers komen op het pleintje. 'Zin in een douche?!' roept hij en plots staan de sproeiers aan over het hele plein. Eerst willen we weglopen , maar dan bedenk ik me. 'Mag ik deze dans van u?' vraag ik buigend.'Tuurlijk' zegt ze lachend en zo beginnen we rond te huppelen op het pleintje.

(H)(H)(H)

Bill:
Tegen 2.30 ga ik naar onze bungalow. Ik heb nog héél lang afscheid genomen van Sharon. Haha afscheid voor nog geen 10uur.
Kan alweer niet wachten om haar terug te zien. Als ik binnen ben, zie ik dat Andi en Tom al slapen. Héhé. Ik pak een pot choco,een tube tandpaste,wat zeep en ketchup. Bij allebei smeer ik hun gezicht en kopkussen vol ketchup,hun sloffen vol tandpaste,ik giet groene zeep over de vloer en smeer choco aan de deurklink. Dan zet ik alles weg en kruip snel in m'n bed.

Reageer (1)

  • Inviolable

    niCeee ^^

    snel verderr:D
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen