Foto bij fifteen.

Jimmy Waters


WAUW! Al 11 abo's :D Ik hoofdstukjes komen binnenkort mss wat langzamer met school en mijn lief en mijn andere storie natuurlijk :) Maar ik zeg wel dat ik sneller hoofdstukjes upload bij deze storie dan bij de andere x) JULLIE ZIJN SPECIAAL :P
En staat Pottermore nu serieus online? :D

"Ronald Bilius Wemel!" Gilde ik toen ik samen met Neville de jongensslaapzaal binnen kwam. Ron schoot wakker en keek me angstig aan. "Weet je wel niet wat je gedaan hebt!" Ron schudde zijn hoofd en ik zag zijn handen trillen van angst. "Je hebt Hermelien haar hele avond verpest." Zijn ogen werden groot. "Hoezo?" Ik schudde mijn hoofd. "Dat je dat nog vraagt! Door je commentaar op haar relatie met Kruml." Ron begon zich bang te verontschuldigen. "Nou, ik vergeef je maar eigenlijk moet je dat tegen Hermelien zeggen." Ron knikte en ik glimlachte maar lief naar hem en liep naar mijn slaapzaal om mijn jurk uit te doen. Ik hing hem mooi aan mijn bed en legde mijn outfit voor morgen klaar. Doodmoe kroop ik in mijn bed en droomde over mijn bijna-zoen met Fred...

"Morning Sunshine's" Riep ik toen alle wekkers tegelijk afgingen. "Hou je bek!" Snauwde Belinda Broom die een van haar vele kussens naar me gooide. "Goede morgen." Mompelde Parvati die meteen terug in slaap dommelde. Hermelien daarintegen stond naast haar bed al bijna aangekleed. Ik trok mijn felroze jurkje aan en deed mijn blauwe blazer er over. Terwijl ik schoenen uitzocht, het enige wat ik de vorige avond niet had klaar gelegd, zeurde Hermelien maar door over hoe geweldig het was met Viktor. Zo te zien was ze het voorval met Ron al helemaal vergeten en was ze helemaal verliefd op Viktor Kruml. Ik koos maar snel mijn hoge blauwe pumps en snelde naar het portretgat. Ik was vergeten hoe moeilijk het was om op hoge hakken door dat gat te kruipen maar met al mijn haast vloog ik er bijna door waardoor ik tegen Fred's rug op botste. "Ho, ho! Van waar alle haast, Jimena?" Het maakte me niks uit dat hij me aansprak met die vreselijke naam, ik was zo vreselijk blij dat ik hem zag dat ik hem spontaan op de mond kuste en Fred kuste me vrolijk terug! "Wat doe jij daar met mijn vent?" Angelique stond achter me en gaf me een bitchclap op mijn wang. "Jouw vent?" Zei Fred en trok zijn wenkbrauw omhoog. "Alsjeblieft, Johnsonn! We zijn samen naar het bal geweest, meer niet!" Angelique zag er uit alsof ze ieder moment in huilen uit kon barsten maar liep stoer door, George probeerde haar nog een ijsbeentje te lappen maar ze sprong er overheen. "Dat was hard..." Hermelien had niks gemerkt en bleef door praten over Viktor die opeens aan kwam lopen. "Hermelien, there is your hero!" Zei ik en ze klapte opeens toe...

Reageer (4)

  • Fabi

    Vreemd dat Jimmy niet even au zegt ofzo door die bitchclap(nerd)

    1 decennium geleden
  • Develin13

    verder!!!

    1 decennium geleden
  • OhMyFinnick

    SNEL VERDER PLEASE!!!!!(H)(H)(H)(H)(H)(H)_O__O__O__O__O__O_

    1 decennium geleden
  • Allysae

    oeeeeeeeeeeeeeeeeee
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen