Foto bij Chapter Twenty,

Elise's pov

'Umm, je boeken?' 'Check!' 'Laptop?' 'Check!' 'Linker schoen?' Ik kijk naar Harry. Lachend kijkt hij me aan. 'Je weet maar nooit!' Ik ga met een zucht op mijn bed zitten. 'Ik wil niet weg.' Harry komt naast me zitten. 'Ik wil ook niet dat je gaat.' hij doet zijn armen om me heen en geeft me een kus op mijn voorhoofd. 'Als je kon, zou ik je langer laten blijven.' zegt hij. Ik glimlach. 'Dankje. Maar ik kan niet. School, studeren en stress.' zeg ik met een zucht. 'Elise?' Liam en Zayn staan bij de deur. 'Ja?' vraag ik en Harry laat me los. 'De auto.' is alles wat Zayn zegt. Ze zien er niet al te vrolijk uit. Net zo erg als toen Maya en Lisanne weggingen. Hun kan ik tenminste weer zien. Ik sta op en pak mijm tassen. Harry pakt mijn koffer en we lopen naar beneden.

De auto rit was heel stil. Het enige wat je hoorde was het geluid van een wortel die doorgebeten werd. De auto stopt en we stappen uit. Ik pak mijn spullen en we lopen naar de boot. Ik had nog even tijd. Ik geef mijn spullen aan zo'n mannetje die er werkt en kijk naar de jongens. 'Ik ga jullie missen!' zeg ik en we doen een GroupHug. Ik voel een brok in mijn keel opkomen en laat de jongens los. Liam wil wat zeggen, maar Niall en Louis zijn hem voor. Ze beginnen te zingen. 'Elise, ons huis kan niet zonder jou! Net als wij! Blijf alsjebleft bij mijjjjj!' Ik geef ze een knuffel en Liam begint eindelijk te praten. 'Niall en Louis hebben gelijk. We kunnen niet zonder je. Het is dan zo stil. Nouja, niet stil, maar anders.' 'Beloof gewoon dat je weer terug komt.' vult Zayn aan. Ik knik met tranen in mijn ogen. 'Ik kom zeker terug.' ik geef ze een knuffel. Dan komt Harry naar me toeglopen. Hij houd een klein zwart doosje vast. Ik kijk hem raar aan. 'Wat...?' Hij gaat op een knie. 'Elise, schrik niet. Dit is geen aanzoek. But... Do you wanna be mine forever?' hij doet het doosje open en er zit een prachtige bedelarmband in. Ik glimlach door mijn tranen heen en vlieg om zijn nek. 'Yes!' Hij doet de armband bij me om en ik kijk er blij naar. Harry kust me en houd me in zijn armen. 'I love you.' fluisterd hij zachtjes. 'Alle passagiers aan boord!' roept een mannetje en Harry laat me los. 'Ik ga jullie missen!' zeg ik weer en we doen een laatste grouphug. Dan ga ik aan boord en rollen de tranen over mijn wangen. Ik zwaai en al snel kan ik ze niet meer zien. 'Ik mis jullie nu al.' zeg ik zacht.

Reageer (1)

  • Kjelaney

    Aaahw. (a')

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen