Foto bij 10.1

Ariane Granger
Ik sta een beetje te draaien voor de passpiegel.
'Dit is hem dus?' Zeg ik opgewonden terwijl ik aan het zwarte jurkje pluk. Justin staat naast me en kijkt ook in de spiegel naar zijn smoking van Versace.
'Ik vind dat we er goed uitzien samen.' Lachtte hij.
'Daar ben ik het wel mee eens.' Zei Patty die achter ons stond en ons trots bekeek. Ze knuffelde ons tegelijkertijd.
'Niet te geloven dat volgende week de bruiloft is.' Mompelde ik,terwijl ik me zelf nog eens bewonderde in de spiegel.
'Mam, Ariane en ik gaan verder nog even shoppen. We zien je later thuis wel weer oke?' Patty knikt en Justin en ik gaan ons weer omkleden.
Als we even later buiten de winkel staan, kijk ik Justin aan.
'Wat gaan we doen?'
'Wat denk je zelf?'
'Géén idee.' zeg ik grinnikend.
'We moeten nog kleding voor ons optreden uitkiezen.' Ik knik begrijpend.
'Oja, dat klopt. Gaan we winkelen of?' Justin grijnst.
'Ik heb mijn kleedsters en visagistes een opdracht gegeven. Dan scheelt het ons werk.'
'Luilak.' Lach ik vrolijk en sla hem tegen zijn arm.
'Kom je mee dan?' Vraagt Justin en hij steekt zijn hand uit. Hij trekt met zijn andere hand zijn capuchon over zijn hoofd en zet zijn zonnebril weer op zijn neus. Ik pak zijn hand en samen huppelen we over de straat.


een beetje kort maar ik wilde gewoon weer iets schrijven. Dit verhaal is wel bijna afgelopen denk ik. Nouja bijna, het duurt nog zeker meer 15 hoofdstukken denk ik. Dus eigelijk duurt het nog wel even :P
ik hoooop echt dat jullie het nog leuk vinden!<3

Reageer (9)

  • MevrouwMalik

    Please, ga nou verder!

    1 decennium geleden
  • xCarpeDiem

    hahahahah gaan ze huppelen xD

    verderrx!

    1 decennium geleden
  • NeverEver


    Snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • Remedial

    Ja, ik vind het nog leuk! (hoera)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen