Foto bij 14. Rosa & Ilse

Rosa.
Ik moest echt voorzichtig zijn net zoals Ilse. Als Niall er achter komt dat Ilse liegt dan weet hij gelijk dat ik het ook weet. Dan zou hij boos zijn en dat wilde ik niet. Ik wilde het wel vertellen maar ik wilde Ilse niet teleur stellen. Ik beet op mijn lip en keek naar Louis. Hij had me de hele tijd al aan gekeken en ik beet weer op mijn lip. Dat deed ik altijd als ik nerveus was. Ik slikte en ik zuchtte zachtjes. Waarom wist Louis dat er iets gaande is. Ik zou niets vertellen, ik heb het beloofd en ik breek geen beloftes. Ik slikte en keek naar Niall. Ik gaf hem een kusje op zijn wang en ik glimlachte. ‘Ik ga slapen..’ Hij knikte en hij gaf me een knuffel. ‘Slaaplekker liefje. Ik maak je morgen ochtend wel wakker.’ “Is goed!’ Ik liep hun hotel kamer uit en liep naar mijn eigen. Ilse die sliep al dus ik was van plan om zachtjes te doen. Ik kleedde me snel om en ging in mijn bed liggen. Al snel viel ik in slaap. Die volgende ochtend voelde ik een hand langs mijn wang. Ik opende mijn ogen en keek naar Niall. Hij had een boxer aan en ik keek naar hem. Hij lag naast mij op het bed en ik keek even geschrokken naar Ilse. Ik zag dat ze al weg was en ik dacht na. Waar kon ze zijn. ‘Ze is ontbijten.’ Ik glimlachte en keek naar hem. Net of hij gedachten kon lezen. ‘ Oke. Wat doe jij hier zo vroeg? Het is pas 9 uur.’ Normaal lag hij nog in zijn bed. Ik keek hem aan en zijn ogen fonkelden. ‘Ik had even zin om bij jouw te zijn. Ik bedoel nu zijn we met twee personen meer en heb ik minder tijd op bij jouw alleen te zijn.’ Ik moest blozen. Waarom kon hij toch zo lief zijn. ‘Dat is lief schat..’ Ik gaf hem een kusje en ik keek naar hem. Ik had alleen een nachthemdje aan en een boxer. Het interesseerde me niet. Hij had me zo vaak gezien op de momenten dat ik er dus totaal niet uit zag.

Ilse.
Ik was vroeg opgestaan en ik had me al aangekleed. Ik zou vandaag met “Claudia’s” Zangcoach gaan oefenen. Mijn stief moeder had iemand ingehuurd voor mij. Ik liep de trap af en keek naar Louis die ook net zijn kamer uit liep. Ik hoopte dat hij me niet had gezien en ik liep gewoon door naar de ontbijtzaal. ‘Ilse!’ Louis riep me en hij kwam naar me toe. ‘Samen ontbijten, de rest ligt toch nog te slapen.’ ‘Ja hoor is goed..’ Ik moest niets laten merken. Ik pakte wat eten en ging toen aan de tafel zitten. Ik wachtte op Louis en begon toen te eten. ‘Ilse mag ik iets vragen?’ Ik knikte en keek naar hem. Ondertussen nam ik een hap van mijn broodje gezond en hij keek hoe ik at. ‘Waarom deed Rosa zo raar gister toen ik naar je toe wilde lopen.’ Ik slikte snel door en haalde mijn schouders op. ‘Rosa is raar, kan ze niets aan doen.’ Hij schudde zijn hoofd. ‘Nee, Ja misschien is ze raar. Maar zo doet ze anders nooit. Ze doet geheimzinnig laatste tijd nu jij er bent.’ Ik haalde alweer mijn schouders op. ‘ Misschien moet je het aan haar vragen en niet aan mij?’ Hij keek me aan en schudde zijn hoofd opnieuw. ‘het ligt niet aan haar. Ze beschermt jouw.’ Ik keek hem geschrokken aan. ‘Mij beschermen waarvoor?’ Ik wilde niet dat hij wist wat er gaande was. Dat kon gewoon niet. ‘ Ik weet niet, maar ze zei dat je liever niet had dat ik toen naar je toe zou komen.’ Ik schudde mijn hoofd. ‘Louis, er is echt niets. Rosa doet gewoon een beetje raar zoals altijd.’ Hij zuchtte en hij hield er over op. Hij wist gewoon dat er iets was met mij. Hij weet dat ik iets achterhoud maar ik kan het gewoon niet vertellen. In stilte aten we ons ontbijt op en toen zag ik Harry naar beneden komen. Ik begon te glimlachen en ik voelde me een stuk fijner nu hij er ook bij was .

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen