KOEKJE.

"Dus..." Zegt Georg. Het is 10 uur en we hebben alle gespreksonderwerpen al gehad. Er valt een ongemakkelijke stilte. "Wat vind je van de meiden in mijn groep?" Probeert Georg me aan de praat te krijgen. "Ach, ze zijn wel aardig hoor alleen ze zijn hier alleen maar voor jou." Zeg ik. "Is dat niet de bedoeling dan? Ik dacht dat dit A Shot At Love met TH was. Niet een of ander gezellig slaapfeestje!" Zegt Georg boos. "Ja uhm sorry maar ik ben hier ook wel een beetje om vriendinnen te maken." Stotter ik. "Dat meen je toch niet serieus? Het gaat er om dat ik mijn nieuwe liefde vind! Niet dat jij straks een paar nieuwe hyvesvriendjes hebt!" Schreeuwt Gustav "JEZUS Wat ben jij egoïstisch zeg! Het gaat hier volgens jou alleen maar om JOUW plezier, maar dat wij lol mogen maken HO MAAR!" Ik sta op en stampvoet de kamer uit. Ik had nooit verwacht dat Georg zo'n egoïstische klootzak zou zijn. Maar daar heb ik me dus blijkbaar heel erg in vergist! Ik ren naar de kamer van onze groep en begin woedend mijn spullen in mijn koffer te proppen. Ik wil hier weg, NU! Ik heb een brief geschreven aan Georg en daarin staat dat ik weg ga. Dit heeft geen zin want we passen totaal niet bij elkaar. Ik wou dat ik me toch voor Tom had opgegeven. Maar daar is het nu te laat voor! Ik rits mijn koffer dicht en loop naar Georgs kamer ik schuif de brief onder de deur door en loop weg.

Beste Georg,

Aan onze date te merken passen wij totaal niet bij elkaar.
Daarom heb ik besloten weg te gaan.
Ik ga mezelf niet pushen om iets te doen waar ik niet met mijn hele hart achter sta.
Het spijt me maar ik weet zeker dat je iemand zult vinden waar je gelukkig mee word!
Het beste!

Liefs Yara.

Reageer (2)

  • Juulx

    Leuk!
    Verder<3

    1 decennium geleden
  • Matix

    Verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen