nog ongeveer 2 dagen en dan ging ik op tour met justin zana en chris.
ik vond het geweldig, ik ging naar zoveel landen het lijkt me zooo top!
maar justin zei; dat het soms niet leuk was omdat elk land andere tijden had en dat je dan last kreeg van jetleg.
we gingen met het vliegtuig naar de landen en met touringsbussen door het land!
ik had justins kamer gezien in de touringbus, en pattie en de moeder van chris gingen ook mee.
maar wij mochten met ze 4e in een touringsbus, ik vond het echt cool, justin vond het gewoon want hy deed dit heel vaak.
maar zana en ik vonden het helemaal geweldig!
het was al laat in de avond.
chris zei dat wij in een andere kamer gingen dus of zana zou het weer eens gaan doen met justin t zal me niet verbazen als zana strax zwanger is.
of christian en ik zouden het gaan doen voor de eerste keer.
blijkbaar christian en ik dus!
toen we klaar viel chriss meteen in slaap
en ik rende naar zana ik trok er uit bed en ik sleurde haar mee naar de woonkamer en toen zei ik dat ik het had gedaan met chriss,
wat zana blijkbaar niet verwacht had.
en natuurlijk zei zana dat ze het weer gedaaan had met justin en ik zei ik hoop voor je wel met condoom
zana; nee dat doen we nooit, daar kan justin niet tegen
ik; wtf strax wordt je zwanger op de tour gek dat kan niet!
zaná: wat gebeurt dat gebeurt
ik kon mijn oren niet geloven strax was zana zwanger.
ik zei haar maar weer weltrusten en ik dook mijn bed weer in en ik viel meteen in slaap!
de volgende dag was ik als 2e me bed uit chris was er al uit die was al druk zijn koffers aan het inpakken, ik kleedde me aan en maakte me op en ik begon ook met inpakken.
ik vroeg aan justin hoelang we op tour gingen waarop justin zei half jaar maar we gaan 1 maand op vakantie.
ik vond dat best lang, maar heel leuk, we kregen vandaag voor het eerst school van justin's leraar!
het was wel lastig ik had al moeite met wiskunde maar in het engels was het nog moeilijker, maar justin's leraar was heel aardig en door de tour hadden we maar 3 of 2 uur school!
zana en ik kregen steeds meer volgers op twitter we konden het niet meer bijhouden.
vannacht zouden we vertrekken we gingen eerst door europa, en naar nederland vonden we ook leuk want al mijn vriendinnen gingen naar justin's concert.
ik had wel 6 koffers mee en 3 tassen.
ik schreef nog op twitter:
i'm going on tour with
justin bieber&christian beadles
and with my sis zana
i'm sooo excited!

we gingen avondeten en toen kwam pattie binnen en vroeg of we er zin in hadden,
ja tuurlijk hadden we er zin in
het was bijna zover

Reageer (1)

  • Dunzak

    Ik & zwanger...HAHAHA Yeaaah!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen