Foto bij het herstel van christian

christian mocht al bijna weeer naar huis!
ik had het de eerste dagen erg moeilijk, ik vond het zo erg
maar zana en justin hebben me er goed door heen geholpen ik ben ze erg dankbaar daar voor!
chriss ligt nog wel steeds met een slangetje in zijn neus,
ik vind het nog steeds een naar gezicht!
maar hy kan al weer een beetje zitten hij heeft nog wel veel pijn
als zijn koorts straks weg was mocht hy naar huis,
dus we hoopte dat allemaal.
justin was thuis, en zana was met mij in het ziekenhuis voor het geval dat chriss naar huis mocht.
er kwam een dokter aan en die liep naar chriss zijn kamer, ik vroeg aan hem of ik mee mocht.
ik mocht mee , zana bleef even in de wachtkamer wachten.
christian had 37,8 dat was geen koorts maar de dokter vertelde dat hy wel naar huis mocht maar als zijn thempratuur heel klein beetje omhoog ging dat we snel terug moesten komen.
ik was helemaal blij, maar de dokter zei dat hy wel in bed of op bank moest blijven maar dat maakte niet uit als hij maar lekker thuis was.
ik liep naar zana en schreeuwde dat chriss mee mocht naar huis
zana zei : yeaaah gelukkig,
er kwam een dokter naar mij toe en zei jullie krijgen een rolstoel mee want als zijn koorts weg is mag je wel even met hem wandelen als hy dat fijn vind.
chris zat in zijn rolstoel en we reden naar de auto,
we deden de rolstoel in de achterbak en ik ging naast chris op de achterbank zitten.
we zoende dat hadden we zooo lang niet gedaan!
zana zat heel sneaky mee te kijken in haar spiegel,
ik had het allang al door maar chris en ik zoende door tot zana zei;
zijn jullie klaar als je thuis bent mag het want dan neem ik justin
ik ging helemaal stuk, chris wilde ook lachen maar het deed hem te pijn dat vond ik wel zielig .
toen we thuis waren had justin de bank al klaar gemaakt voor chriss,
chriss was moe , waarschijnlijk kwam dat door de pijnstillers die hy in het ziekenhuis nog kreeg voor hy naar huis ging.
ik zei tegen chris dat hy moest gaan slapen, ik vond het heel lief van justin dat hy de bank voor chris had klaargemaakt maar ik legde chriss in zijn bed ik wilde weglopen maaar hij zei' beebie blijf alsjeblieft hier kom bij me liggen'
ik ging bij hem liggen hy deed zijn armen om mijn middel en zo vielen we in slaap.
toen we wakker werden was het nog maar 4 uur 'smiddags.
ik holp chriss uit zijn bed en we liepen naar beneden.
ik keek naar zijn littekens ik vond het zooo zielig!
hy had er best veel pijn aan,
hy zat nu op de bank en hy keek tv
ik ging even zijn thempratuur opmeten.
zijn koorts was gezakt dus hij had geen koorts meer dus ik ging met hem wandelen we gingen naar het strand waar hy mij had gevraagt we hebben daar een tijdje gezeten en we hadden gezoend!
na 3 dagen was chriss weer helemaal de oude hy had alleen 3 grote littekens op zijn buik

Reageer (1)

  • Dunzak

    Aaaaaah ! Zijn lekkere buikje <3_____<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen