Foto bij the accident

het was een gewone zaterdag ochtend iedereen sliep nog
maar ik werd al snel wakker en chris ook maar zana en justin sliep altijd uit tot 2 uur
christian en ik gingen zwemmen want dat vonden we leuk
we hadden 3 uur lol gehad in het zwembad
zana en justin waren ondertussen ook uit bed
we zouden vandaag gaan shoppen wat zana en ik natuurlijk geweldig vonden!
toen we in de stad waren kreeg ik allemaal kleren ik was zooooo bly en zana was ook helemaal blij we gingen s'avonds nog even langs de macdonalds dat was heerlijk!
toen we weer naar huis gingen wilde chris me nog wat vertellen buiten dus chris en ik bleven even buiten staan we liepen een eindje verder maar er kwam een jongen van ongeveer 19 de hoek om maar ik zag hem niet aan komen dus liep ik tegen hem aan en viel met een doffe klap weer op de grond ik zei sorry maar de jongen liep gewoon door maar chriss was het er niet mee eens dus die ging achter de jongen aan ik schreeuwde chriss laat het nou maar maar chriss luisterde niet hy tikte de jongen op zijn schouders en zei eeey kill je zegt nu sorry de jongen kijkt chris boos aan maar chris zegt ik meen t zeg sorry ! toen gaf chris hem een schop toen hoorde ik de jongen schreeuwen dat had je beter niet kunnen doen dwerg en pakte zijn mes en ik zag hoe mijn vriendje gestoken werd 3x heel hard in zijn lichaam ik schreeuwde heel hardzana en justin kwamen naar buiten rennen justin ging naar chriss en belde een ambulance en zana kwam naar mij ik stond daar maar voor mij was de wereld ik gestort ik viel flauw er kwamen allemaal mensen om chrisss heen staan enholpen justin op dat moment kwam ik uit mijn shock ik werd helemaal gek waardoor ik er naar toe wilde rennen maar zana hield me tegen alles werd zwart ik was flauwgevallen maar ik werd heel snel wakker en ik lag in zana der armen ik hoorde mensen roep hy ademt niet maar ik voelde me te slap om der heen te gaan ik hoorde luide sirenes daar was de ambulance justin ging met chriss mee en zana en ik reden met de auto ik was nog noooit zooooo stil geweest.
toen we bij het ziekenhuis aan kwamen kwam ik weer een beetje tot de normale wereld, ik raakte helemaal in de stress ik was helemaal aan t trillen en toen kwam er een dokter zal ik haar anders wat kalmerends geven waarop zana antwoordde ja doe dat maar dat is beter voor haar.
een mevrouw nam me mee naar een kamer legde me op een bed en ze spoot was in mijn arm en toen ik wakker werd vroeg ik wat er was
zana: je kreeg kalmeeringsspul
ik:hoeso
zana:je was helemaal aan het trillen je werd helemaal gek
ik:dat weet ik niet eens meer, hoe is het met chris \
zana: niet goed je mag niet bij hem
ik:ik moet hem zien echt waar ik moet naar hem toe
zana: dat wil je niet je wil hem niet zien zo
ik: jawel ik wil naar mijn vriendje!!!
zana:ik zal het voor je vragen
ik:ja beter !

even later zei zana dat ik naar hem toe mocht als ik wilde
tuurlijk wilde ik dat ik liep samen met zana naar de kamer van chriss
toen ik binnen kwam zag ik chris met al zijn slangetjes aan zijn neus het infuus ik kon er dus niet tegen ik zakte door mijn knieeen en ik begon keihard te huilen
zana kwam naar me toe lopen en gaf me een knuffel op dat moment zei chris sgatje kom hier ik geloofde me oren niet ik rende er heen en gaf hem een kus hy zei' ik wil je nooooit kwijt sgatje iloveyouforever!
ik begon weer te huilen en zei ik wwwwil jjou oook noooooit kwijt iloveyouforever! chris was weer in slaap gevallen

zana en ik gingen naar de dokters om te vragen hoelang ie nog moest blijven hy moest nog ongeveer 1 week blijven dan dan mocht hy weer mee naar huis

ILOVEYOUFOREVER

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen