Foto bij H.08

ik zou echt wat reacties willen!! of jullie het leuk vinden en wat er te veranderen valt :$ ik opload vanavond veel want me ouders slapen al lekker dus ik kon de laptop stelen! :D

hihi

Ik liep naar het knusse huisje van de familie Clearwater. Ik had nog steeds de kleren van Seth aan want het jurkje was nog niet droog van het watergevecht en voor de rest had ik niet veel anders. Ik klopte op de voordeur en een vrouw met lang zwart haar en even donkere ogen als Seth deed open. Ze glimlachte vriendelijk en vroeg: ‘Wie ben jij?’ ‘Ik ben Juliana mevrouw, ik kom hier voor Seth.’ Zei ik terug terwijl ik aan Seth’s vest friemelde. ‘Ah, tuurlijk kom maar binnen lieverd, ik ben Sue, Seth’s moeder ga maar zitten.’ Zei ze en ze wees naar de bank. De woonkamer was groot, groter dan dat het van buiten zou lijken. Er stond een kleine tv met daarvoor een grote bank. Ik liep naar de kamer toe en ging op de bank zitten. ‘MAM, zeg eens even tegen Seth dat hij op moet schieten in de badkamer ik moet vanavond nog naar Kyle toe!’ hoorde ik Leah vanaf boven gillen. ‘Doe maar rustig lieverd ik weet zeker dat Seth zo klaar is, zeg hem maar dat Juliana er is.’ Zei ze rustig terug en ze ging verder met schoonmaken in de keuken. Ik hoorde een deur openen wat gepraat en gelach. Iemand snelde de trap af ik keek om en het was Leah wat ik best jammer vond. Tot mijn verbazing ging ze niet naar haar moeder maar kwam ze mijn kant op gelopen. ‘Seth vraag of je naar boven wilt komen hij heeft iets van zijn kleren nodig ofzo.’ Zei ze ongeïnteresseerd. Ow ja die had ik natuurlijk nog aan! Ik knikte en stond op klaar om weg te lopen maar Leah hield me tegen. ‘Zijn dat zijn kleren?’ vroeg ze terwijl ze naar mij wees. ‘Ja ik heb geen kleren bij en het andere was nat geworden bij ons watergevecht.’ Stamelde ik zacht. Ze grinnikte en zei: ‘Tweede deur rechts. Pak maar wat.’ Ik glimlachte en liep de trap op. In Leah’s kamer pakte ik het eerste wat ik op een stapel kleren zag liggen: een lichtblauwe spijkerbroek en een rood shirtje met een tekstje erop. Ik trok Seth’s kleren uit en die van Leah aan. Ik hoorde de deur langzaam open gaan. ‘Hoi’ zei Seth, hij had alleen een lange donkerblauwe spijkerbroek aan en zijn haar zat helemaal door de war vanwege het douchen denk ik. ‘Hay’ stamelde ik terug. Hij kwam mijn kant op gelopen en gaf me een knuffel. Zijn warme huid gaf me kippenvel ik besefte me toen pas dat ik het eigenlijk best koud had. ‘Bedankt voor de kleren.’ Zei hij en trok het shirt aan. ‘Ga je mee beneden een film kijken?’ ‘Ja is goed’ zei ik en volgde hem naar beneden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen