Foto bij Dit gaat niet goed Deniess!

er was alweer een week voorbij, die party in de discotheek was echt top!
over 3 weken moesten we al weer terug naar nederland maar zana en ik wilde dat echt totaal niet het was hier top!
ik voelde me de laatste paar dagen een beetje raar ik had nooit honger en ik kreeg het met moeite door mijn keel.
en als ik in de spiegel keek voelde ik me dik , zana en ik gingen vaak op de foto in onse bikini en voor de spiegel.
wat me irriteerde want zij was zo lekker slank dat wilde ik ook ik besloot om te gaan lijnen!
'savonds maakte chris patat maar dat ging ik echt niet op eten!
ik at vaak sla en chriss en juss en zana dachten dat dat wel genoeg was maar ik zwom ook vaak en rende een rondje door het park met sammy het hondje van justin maar meestal hield ik dat niet vol ik werd duizelig en dan ging ik altijd even zitten het voelde goed dat ik afviel
zana en justin en christian wisten er niks van en maar goed ook !
want anders zouden ze helemaal in paniek raken maar dat hoeft helemaal niet,
maar, toen ik aan de tafel zat zei zana je eet nu tog wel mee ! het is je lievelings eten kom op!
dus ik knikte
ik genoot ervan maar toen ik me joggingsbroek aan wilde doen om te gaan sporten keek ik in de spiegel en dacht waar ben je mee bezig , waarom heb je dat nou opgegeten, ik riep naar beneden ik ga een douchen nemen!
maar dat ging ik niet doen.
ik deed de douche aan en ik hing boven de wc stak mijn vinger in mijn keel en alles kwam naar buiten mijn hele avond eten lag ik de wc ik spoelde door en ik voelde me trots en deed de douche uit en liep naar beneden toen ik in de kamer kwam merkte zana gelijk op dat ik niet had gedoucht.
ik zei dat ik eerst nog even ging sporten voor ik onder de douche ging ik zei dat ik binnen een uurtje terug was.
ik nam sammy mee.
meestal moest ik na een kwartiertje even stoppen want dan werd ik helemaal duizelig en werd het zwart.
na een uurtje kwam ik terug en nam een douche
toen ik onder de douche vandaan kwam voelde ik me slap ik droogde me haar en ik deed het in een knotje, ik wilde de badkamer uitlopen maar ik zag niks meer , ik voelde niks meer toen ik mijn ogen open deed lag ik op de grond en had ik erge pijn aan mijn hoofd.
ik had z'on mazzel dat zana of justin of chriss niet boven kwamen ik liep naar beneden en toen ik op de bank plofte hoorde ik justin en chriss en zana hard lachen, dus ik vroeg waarom ze lachte waarop ze antwoordde je hebt anderhalf uur onder de douche gestaaan gek!
ik lachte met een fake-smile omdat ik wist dat het niet zo was
we gingen film kijken weer een horror ik hield daar van, zana en ik gingen heel hard gillen.
zana en ik waren voor dat dit allemaal gebeurde beste vriendinnen maar nu waren we als zusjes voor elkaar.
toen we na de film naar bed gingen had ik heel erg pijn in mijn buik
ik probeerde tog wat te slapen.
het duurde wel lang voor dat k in slaap kon komen maar het lukte gelukkig.
toen ik 'smorgens wakker werd was iedereen al uit bed
dus ik liep in mijn i<3myboy pyama naar beneden daar zaten ze alle drie op de bank ik keek en het was al 1 uur dus ik zei: hadden jullie me niet ff wakker kunnen maken?
zana antwoordde'nee ik vond dat je rust nodig had!
dat vond ik wel lief.
ik had me ontbijt al overgeslagen en middageten ook dus daar was ik blij mee,
het was 35 gr buiten dus we besloten iets met water te gaan doen waarbij je ook moest rennen ik vond dat wel goed dat was ook goed voor me lijn!
ik en zana tegen christian en juss ,
we deden een watergevecht ik voelde me goed!
maar na een tijdje voelde ik me net als ik het park maar dit keer ging ik door wat niet z'on goed idee was want alles begon te draaien en ik zag niets maar ik probeerde weg te rennen ik voelde stenen onder me voeten en toen opeens rende ik niet meer ik voelde een harde klap.
toen ik na een halfuur wakker werd lag ik op de stenen naast het zwembad en ik zag chrisss die had mijn hand vast en zana keek me aan.
ik voelde iets nats onder mijn hoofd ik dacht dat het water was maar toen ik over mijn hoofd wreef en naar me hand keek zag ik dat het bloed was ik probeerde te gaan zitten dat lukte niet bij me zelf maar ik leunde met mijn hoofd tegen chriss aan, justin was binnen om iets te zoeken voor om mijn hoofd, toen kwam hij naar buiten met handdoeken en verband en hij deed dat om mijn hoofd dat voelde beter , ik zag dat zana heel bezorgt naar me keek en ze zei tegen justin bel een dokter!
justin belde een dokter maar inplaats van een dokter kwam een ambulance chris ging mee in de ambulance,
juss en zana gingen met de auto er achter aan.
ik lag op een bed en er kwam een dokter naaar me toe en die vroeg wat er gebeurde en ik legde het uit en ze haalde me dossier er bij en vroeg ik ik mezelf even wou wegen vorige keeer woog ik 60 en nu 50 dus de dokter had al wat in de gaten maar ik vertelde niks tot de dokter zei het leid allemaal naar anorexia
chris wist niet wat ie moest zeggen en zana en justin ook niet
ik zei dat het niet zo was
maar dat geloofde ze niet meer!


paarwekenlater!

ik kreeg begeleiding voor mijn anorexia dat ging goed want het was nog nog niet zo erg , ik voelde me weer goed ik viel niet meer flauw alles was weer normaal

Reageer (1)

  • Dunzak

    Heel snel verder jij !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen