Volgende dag!
'Hey Mara' zegt Annemarie als Mara aan komt gefietsd. 'Hoestie? Beter?' vraagt ze. 'Mwa, ja wel beter!' zegt Mara. Ze lopen naar de kluisjes maar de hele weg zeggen ze niks. Ze hebben hun kluisjes zeker 10 meter uit elkaar. Meestal schreeuwen ze naar elkaar welke vakken ze de komende lesuren hebben, maar nu niet. Als Annemarie klaar is met haar boeken pakken loopt ze niet terug naar Mara om op haar te wachten zoals altijd, maar ze loopt richting Ribsy. Ribsy is een meisje dat dit jaar nieuw bij hun in de klas is gekomen. Ze komt uit Rusland. Ze is een echte bitch volgens Annemarie en Mara. Ze kunnen altijd heel leuk over haar roddelen. Mara kijkt naar Annemarie die luidkeels staat te lachem met Ribsy. Ze doet haar kluisje dicht en loopt snel naar de wc's. Daar gaat ze een wchokje in en gaat op de bril zitten. Ze pakt haar mobiel. Gister heeft ze een foto gemaakt van hoe ze eruit zag om het aan haar moeder te laten zien. Ze kijkt naar de foto. ^Waarom deed die jongen dat^ denkt ze. ^En waarom was hij op het cluecollege.^ Mara kent veel mensen op school en kijkt ook graag naar mensen. Daardoor kent ze bijna iedereen van de school, maar deze jongen heeft ze nog nooit gezien. ^Raar^ denkt ze.
Reageer (1)
`snel verderrrrr
1 decennium geleden