Na een tijdje voel ik zijn handen onder mijn shirt. Ik maak één voor één de knoopjes van zijn blouse open. Als hij los is doet hij hem uit. Daarna trekt hij mijn shirtje uit. Hij maakt voorzichtig mijn beha los. Ik laat hem van mijn armen glijden en gooi hem verderop op de grond. Draco legt me op de grond neer en gaat boven me hangen. Ik maak voorzichtig de knoop van zijn broek los en schuif zijn broek van zijn benen af. Hij trapt zijn broek uit en maakt doet ook mijn broek uit. Daar liggen we dan in onze onderbroeken. “Ehm Draco ik heb nog nooit ehm …” stotter ik. “ hé da maakt niks uit ik zal voorzichtig zijn oké?” verzekert hij me. Ik knik. Ik schuif met mijn handen naar de rand van zijn boxer. Als ik daar ben schuif ik zijn boxer uit. Hij doet ook mijn string uit en kust me nog een keer. Dan glijdt hij langzaam naar binnen. Als hij helemaal in me zit begint hij langzaam te stoten ik voel de pijn wegtrekken. Na een tijdje voel ik mijn onderbuik samen trekken. Ik begin te hijgen en te kreunen. Met een kreun kom ik klaar. Draco stoot nog een keer hard en komt dan ook klaar. Dan glijdt hij uit me en trekken we ons ondergoed aan. Ik trek Draco’s blouse aan en Draco trekt zijn broek weer aan. Dan tovert hij een deken tevoorschijn en gaan we eronder liggen. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en hij legt zijn arm om me heen. Zo vallen we inslaap.

Tijdsprong volgende ochtend.

Ik wordt wakker doordat de zon in mijn gezicht schijnt. Ik kijk naar Draco’s gezicht en zie dat hij nog slaapt. Ik leg mijn hoofd weer terug en wacht tot hij wakker wordt. Niet veel later wordt hij ook wakker. We kijken elkaar met een grote grijns aan. Dan komt Blaise aanlopen. “Hier zijn jullie dus waar waren jullie gisteravond?” vraagt hij ons. “We waren hier. En we hebben hier geslapen.” Zegt Draco terwijl hij Blaise een knipoog geeft. Blaise krijgt nu ook een grijns op zijn gezicht.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen