Foto bij discotheek!

chris was gelukkig weer beter, en vanavond zouden we naar de discotheek gaan met zana en justin.
dat gaat echt geweldig worden , het was ongeveer 4 uur s'middags en het was heerlijk weer daar!
zana en ik wilde nooit meer terug naar nederland, maar justin moest op tour na de vakantie en chris ging mee maar zana en ik gingen vragen of we ook mee mochten!
maar waarschijnlijk mocht dat niet omdat justin zich moest concentreren op zijn concerten maar we gingen t wel vragen.
we besloten om te gaan zwemmen omdat het best heet was
en natuurlijk als gewoonlijk duwde justin zana en mij in het water en chris duwde justin er dan in en zei: blijf nou eens van me vriendin af
waar zana en ik altijd helemaal in een deuk om lagen!
toen we waren uitgezwommen gingen zana en ik ons om omkleden ik begon me weer duizelig te voelen dus ik ging zitten want ik wilde niet dat zana er achter zou komen.
toen ik was gaan zitten werd het veel beter,
chriss had gekookt en riep naar boven: KOMEN JULLIE ETEN !
zana en ik liepen rustig naar beneden,
het eten was heeeeerlijk wat kan mijn chriss tog goed koken ik had voor het eerst in een tijd weer eens trek ,
chris en justin hadden besloten dat wij maar moesten afwassen.
en hun gingen nog even de stad in , toen zana en ik stonden te afwassen zei ik tegen zana: heb jij trouwens al sex gehad met justin?
waarop zana antwoordde" nee nog niet maar ik wil t wel doen, en jij met chris?
ik:nee ook niet maar ik zou t ook willen hihi
zana: justin is in die korte tijd echt me alles geworden als ik hem kwijtraak is me leven voorbij
ik:aaaaaaah , ik had nooit gedacht dat chris zooooooo leuk was , eigenlijk wel maar mijn dromen zijn helemaal uitgekomen !
zana: ja mijne ook !, zullen we de radio even aan doen ?
ik: jaa , ik liep naar de radio en deed hem aan en ik hoorde dat het een interview met chris en juss was en ik schreeuwde naar zana 'chris en juss zijn op de radio'
zana kwam gelijk aanrennen en hoorde de journaliste vragen hebben jullie al een relatie en we hoorden dat ze allbei zeiden nee!
zana en ik keken elkaar zeker 5 minuten met open mond aan en zeiden tegen elkaar waar slaat dat nou weer op !
toen justin en christian thuis kwamen zeiden we niks,
toen justin en chriss naar ons toe kwamen en ons en knuffel wilde geven zeiden we allebei waarom zeide jullie dat jullie geen relatie hadden !
justin vertelde het " nou kijk chris en ik hebben allebei veel meiden fans en als we zeggen dat we relatie hebben vragen ze ook met wie en dan gaan de fans jullie haten en dat wilde we jullie niet aandoen !
oooooh' zeiden zana en ik tegelijk
'is het weer goed dan vroegen juss en chriss?
jaa tuurlijk"!
ze waren 4 uur weg geweest het was al half 10 , om 10 uur gingen we naar de discotheek zana en ik renden naar boven want we moesten ons snel helemaal mooi aankleden en make up op doen binnen 25 minuten waren we klaar we hadden allebei een hele mooie jurk aan.
toen we beneden kwamen zagen we de jongens en die zagen er echt heel mooi uit !
we gingen met justins auto.
we gingen naar een hele mooie discotheek en justin vroeg gelijk aan zana mag ik drinken ???
waarop zana zei: tuurlijk ik ga tog ook drinken , ik ben niets voor niets 16 geworden maand geleden!
chriss zei ook dat ie ging drinken
toen we er waren had ik er zoooo zin in
lekker feesten !
2 uur later waren chris en juss helemaal dronken
zana en ik waren aardig aangeschoten
maar zana en ik zouden niet dronken worden omdat we de jongens in de gaten moesten houden
toenm we rond half 5 s'morgens naar huis gingen waren de jongens echt helemaal de weg kwijt, maar justin en chris mogen eigenlijk helemaaal niet drinken maar de paparazzi stond allemaal buiten en daar moesten we tog door heen dus we liepen zosnel mogelijk naar de auto,
we hadden de jongens met ze 2e achterin gezet wat eigenlijk niet zo goed idee was want ze maakte er een feestje van
zana was aan t rijden.
toen we thuis waren legden we de jongens in bed en wij gingen nog even douchen toen ik de kamer binnen kwam bij christian en justin waren ze verdwenen dus ik riep zana , maar de jongens stonden in de tuin te overgeven omdat ze veel te veel hadden gedronken.
toen ze klaar waren met kotsen brachten we justin en chriss naar boven en we legden hun samen in 1 bed en zana en ik gingen samen in bed
toen we de volgende dag wakker werden waren justin en chriss aan t kreunen dus wij vroegen wat er aan de hand was zeiden ze we hebben een kater en zana en ik moesten heeeel hard lachen daarom !
wat houden we tog veel van ze(H)

Reageer (1)

  • Dunzak

    Hahahah Snel verder jij !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen