Chris en ik lopen mijn kamer binnen. 'Wat vinden je vrienden ervan dat je homo bent?' Vraag ik aan Chris.
'Sommige vonden het helemaal niet erg. En sommige moesten er even aan wennen, maar vinden het nu ook niet erg.' Vertelt Chris. Een zucht verlaat mijn mond. Zouden mijn vrienden het accepteren? Of zullen ze me gaan haten? En wat moet ik doen als ze me gaan haten? 'Je vrienden accepteren het wel, Justin.' Zegt Chris. Ik glimlach even een beetje en geeft Chris dan een knuffel. Ik ga op mijn bed zitten en Chris komt dicht tegen me aan zitten.
'Justin, er is iemand voor je!' Roept mijn moeder vanaf beneden. Ik zucht en sta op. Ik loop mijn kamer uit en ga naar beneden, gevolgd door Chris. Ik loop met Chris naar de voordeur. Ik zie dat het Chaz is, ook al staat mijn met zijn rug naar de deuropening. Hij heeft niet door dat ik al bij de deuropening sta. 'Hey Chaz!' Schreeuw ik. Chaz draait zich zo snel als hij kan geschrokken om en legt zijn hand op zijn borstkas.
'Verdomme, Justin. Ik schrik me dood.' Zegt Chaz en hij glimlacht zijn tanden bloot.
'Wat kom je doen?' Vraag ik.
'Aan jou vragen of je kwam basketballen.' Zegt Chaz.
'Nee, kan niet. Ik heb belangrijk bezoek. Andere keer.' Zeg ik.
'O, oke dan.. Doei.' Zegt Chaz een beetje teleurgesteld en hij loopt weg. Ik sluit de deur.
'Kon je hem niet binnen laten?' Vraagt Chris.
'Had gekund.' Zeg ik.
'Waarom deed je dat dan niet?' Vraag Chris.
'Gewoon. Ik wil alleen met je zijn.' Zegt ik en ik druk mijn lippen op die van Chris. Chris trekt zich terug. Ik kijk hem verbaasd aan.
'Je gaat me toch wel een keer aan je vrienden voor stellen?' Vraagt Chris. Ik knik en loop de woonkamer binnen. Chris volgt me. Ik ga op de bank zitten en Chris komt naast me zitten. 'Mam?!' Roep ik door het huis.
'Ja, lieverd?' Zegt mijn moeder terwijl ze de woonkamer binnen komt lopen.
'Ga zitten.' Zegt ik serieus. Ik moet het haar gewoon vertellen. Mijn moeder gaat op de andere bank zitten. Die bank staat tegen over de bank waar ik en Chris op zitten.
'Mam, ik moet je iets vertellen.' Zegt ik een beetje onzeker.
'Vertel het maar, schat.' Zegt mijn moeder.
'I'm gay.' Zegt ik zacht.
'Dat weet ik al lang, lieverd.' Zegt mijn moeder.
'Hoe dan? Ik heb toch vriendinnen gehad. Als heb ik al een paar keer gevoelens gehad voor jongens.' Zegt ik verbaasd.
'Ik kon het aan je zien. Maar ik houd nog steeds van je, lieverd.' Zegt mijn moeder en ze staat op. Ze loopt naar me toe een drukt een kus op mijn voor hoofd.
'Hey, hij is van mij. Dus afblijven.' Zegt Chris. Mijn moeder en ik kijken Chris aan en we beginnen alle drie te lachen.




Lees even de verhalen van SwagAndGo. Ze zijn goed. (:
xkus <33

Reageer (1)

  • JelenaB

    Hahaha!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen