Hoofdstuk 12.
Lang geleden dat ik geschreven heb, maar ik had geen inspiratie en zoals jullie wel weten zijn de scholen weer begonnen
en ik wil een goede start maken
Maar hier dus weer een nieuw hoofdstuk
Hinne = ik
en ik wil een goede start maken
Maar hier dus weer een nieuw hoofdstuk
Hinne = ik
'Bart, Bart, kun je me horen?!' hoor ik Jochem in de verte roepen. Ik ren, ik ren zo hard ik kan, achter de schutter aan. De schutter die waarschijnlijk ook May heeft. Jochem en Lucy zorgen heust wel goed voor Bart. Ze kunnen vast wel zonder mij. Ik zie de schutter rennen. Normaal was ik nu al lang moe geworden maar ik heb nu zo'n vreselijk goede reden om hard te rennen dat ik het ook langer volhoud als verwacht. Dan draait de schutter zich om. Ik hoor een knal en in een reflex duik ik snel achter een boom. De kogel raakt de boom naast mij, waar ik eerst voor stond. De schutter rent door en ik begin ook weer te rennen.
~Zoë~
Ik leg m'n oor tegen Bart z'n bortskast, en luister. 'NEEEEEEEEEEH!' schreeuw ik een schreeuw die door merg en been gaat. De tranen springen bij me in de ogen en Jochem schrikt en voelt aan Bart z'n pols. 'Neeh, Bart. Dit kun je niet maken, aljeblieft. Niet weggaan, en hoe moet het nu verder zonder jouw. Met Only Seven Left. Bart we kunnen niet zonder jou. Laat ons niet alleen!' roept Jochem met tranen in z'n ogen.
~Hinne~
M'n benen worden zwak. Ik let even niet op en struikel over een boomwortel en smak op de grond. De schutter rent natuurlijk door. En dan verdwijnt hij uit zicht. Ik lig nog steeds op de grond. Waar ben ik eigenlijk? Ik kijk om me heen. Ik zie alleen maar bomen. Ik ben alleen. Ik ga tegen een boom zitten en denk aan hoe mooi alles had kunnen worden. Maar alles is verpest. Bart is beschoten en May is ontvoerd. En nu zit ik hier alleen, niks te doen. Ik besluit op zoek te gaan naar Zoë, Jochem en Bart.
~Zoë~
Ik knipper met m'n ogen, ik ben vast in slaap gevallen. Ik lig met m'n hoofd op het lichaam van Bart. Jochem zit tegen een boom een stukje verder op. Ik sta strompelend op en loop naar hem toe. 'Jok, wat moeten we nou doen? En waar is Hinne heen?' 'Geen idee, en neeh! SHIT! HINNE IS ACHTER DIE SCHUTTER AAN!!' roept Jochem. Opeens horen we voetstappen. We schieten allebei omhoog. En schrikken.
Reageer (2)
Hey rukkel waarom scrhijf je nie verdrRRRRR?E?
1 decennium geledenga maar weer snel verder.
1 decennium geleden