Chapter twelve
Na nog een les wiskunde zijn we uit. Ik loopt met Chris de school uit. Mijn ogen worden groot. De hele school is omsingeld met paparazzi. Ik pak Chris zijn arm vast en trekt hem weer mee de school binnen. Dan komt Lola naar ons toe lopen. 'Ja, als dé Justin Bieber homo is, moet iedereen dat weten.' Zegt Lola met een gemene grijns.
'En bedankt Lola!' Zegt Chris boos. Ik ben ook woedend, maar ik houd me rustig.
'Inderdaad, Lola. Nu ik homo ben, moet iedereen dat inderdaad weten.' Zeg ik met een glimlach. Ik sla een arm om Chris zijn middel en loop met hem de school uit. Van alle kant komen flitsen. Ik druk mijn lippen op die van Chris. Dan worden alle flitsen veel erger. Ik haal mijn lippen van Chris zijn lippen af en glimlach mijn tanden bloot. Ik loop met Chris naar mijn scooter. Ja, ik heb een scooter. En ja, ik kan er op rijden. Nogal logisch, anders had ik geen scooter. Ik stap op mijn scooter en zet de motor aan. 'Mag ik achterop zitten?' Vraag Chris.
'Ja, tuurlijk.' Zegt ik. Chris glimlacht zijn tanden bloot en gaat achterop zitten. Ik geef gas en rijd weg. Onderweg slaat Chris zijn armen om mijn middel en leunt tegen mijn rug. Als hij tegen mijn rug aan leunt, voel ik mijn hart sneller kloppen. Wat houd ik toch veel van die jongen. Ik rijd vrolijk en verliefd naar mijn huis. Ik rijd de oprit op en zet de motor af. Chris stap af en daarna stap ik ook af. We lopen hand in hand naar de voordeur. Ik maak de deur open en we lopen naar binnen. 'I'm home!' Roep ik terwijl ik de deur sluit. Mijn moeder Pattie komt vanuit de keuken naar ons toe lopen.
'Hey, schat. Hoe was je schooldag?' Vraagt ze.
'Super leuk.' Zeg ik en ik glimlach.
'En wie is dat?' Vraagt ze nieuwsgierig en ze glimlacht.
'Dat is Chris.' Zegt ik en ik sla een arm om zijn middel.
'Aangenaam Chris. Ik ben Pattie.' Zegt mijn moeder.
'Aangenaam Mevrouw.' Zegt Chris beleefd.
'Zeg maar gewoon Pattie, lieverd.' Zegt mijn moeder tegen Chris.
'Hey, het is mijn lieverd!' Zegt ik. Mijn moeder knikt glimlachend en Chris knuffelt me.
'Ik houd van je.' Fluister hij in mij oor.
'Ik houd ook van jou.' Fluister ik terug in zijn oor.
Reageer (3)
ben jij een hater?
1 decennium geleden<333
1 decennium geledenstoerrr
1 decennium geleden