Foto bij Chapter Eighteen

Elise's pov

'Ik ga jullie zo missen!' zeg ik en ik geef Lisanne en Maya een knuffel. 'Wij jou ook!' zegt Maya. Jup, de drie weken met hun is voorbij. Dat is best balen. Over een week is de vakantie afgelopen en dan zou ik teruggaan naar huis, om te studeren. Lisanne en Maya nemen afscheid van Louis en Liam. Harry kwam naar mij toe. 'Wil je niet dat ze nog langer blijven?' 'Heel graag. Maar hun school begint alweer. Ik heb een weekje langer.' Hij doet zijn arm om me heen. En we zwaaien de meiden uit. Oke, ik ga ze dus super erg missen. De boot was weg. 'Zullen we gaan?' vraagt Harry. Ik knik en we gaan terug.
'Ik vind het een stuk stiller hier in huis zonder Lisanne en Maya.' zeg Niall vier dagen later. Met z'n allen zitten we in de woonkamer. 'Jup.' zeg ik. Ik kijk naar Louis en Liam. Ze zien eruit alsof ze elk moment kunnen janken. Ik sta op. 'Ik moet denk ik vast mijn tas inpakken.' ik loop naar de deur. 'Wat? Waarom nu al?' vraagt Harry. 'Ik vertrek over drie dagen.' antwoord ik en loop door. Ik baal er van dat ik weg moet, maar ik moet ook weer naar school. Mijn ouders betalen mijn school. Waar ze ook uithangen. Daarom woonde ik bij mijn zus. Ik loop de trap op als de bel gaat. Ik loop naar beneden en probeer te bedenken wie het zou kunnen zijn. Ik doe de deur open en schrik. 'Hey Elise, we hebben je gemist.'

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen