sorry dat ik zo lang niks geactiveert heb!
Ik zit de laatste tijd niet zo lekker in mijn vel en heb een aantal problemen... maar ik hoop dat ik snel weer verdder kan gaan!


Paul POV.

“wat?”vroeg ze verontwaardigd. “nou, de tv is kapot, en we moesten ergens naar kijken, dus keken we maar naar jullie, jullie zijn echt schattig.” Zei Jake. Ik keek hem boos aan en Jared zei: “ Oeh Jake, ik denk dat als blikken konden doden je nu morsdood was geweest.” De jongens moesten lachen en ook Lynn grinnikte zachtjes. “Ik ben toch al op sterven na dood als ik niet snel iets te eten krijg.” Antwoordde Jake met een glimlach naar Jared. “Paul, je moet wachtlopen van Sam.” Zei Seth die net binnen kwam stormen. Onderweg nam hij de muffin van Jake uit zijn handen en wou op de stoel naast hem gaan zitten. Net voor hij ging zitten trok Jake de stoel onder hem vandaan en Seth viel met zijn kont op de grond. Hij keek boos naar Jake en wreef pijnlijk over zijn kont. Terwijl hij opstond rolde iedereen over de grond van het lachen. Ik stond op en liep naar buiten. Lynn liep tot de deur mee waar ik haar een zoen gaf. Daarna draaide ik me om en liep ik het bos in. Tijdens mijn wachtrondes was er niks speciaals te horen, zien of ruiken. Iedere keer als ik in de buurt van het huisje van Sam kwam deed ik mijn bes om de geur van Lynn goed op te snuiven. Toen ik klaar was veranderde ik terug en deed ik mijn kleren weer aan. Ik ging terug naar het huisje van Sam en liep zonder aan te kloppen of zo naar binnen. Niemand klopte ooit daar, dus waarom zou ik dat wel doen? Ik zag Lynn zitten en liep naar haar toe. Ze stond op en gaf me een kus. Snel ging ik op haar plaats zitten en trok ik haar op mijn schoot. Sam had Jake gebeld of hij de tv kon maken. Dus Jake zat nu achter de tv te zoeken naar een oplossing. Af en toe hoorde je hem zachtjes vloeken. “moet ik helpen?” vroeg ik terwijl ik richting de tv liep. Van achter de tv hoorde ik alleen wat gemompel en ik tikte Jake op zijn schouder. Hij ging naar achter en liet mij kijken. Al snel zag ik dat er een paar kabels omgewisseld waren en deed ze goed. “Probeer eens!” riep ik terwijl ik achter de tv bleef zitten. Ik hoorde wat protest van Lynn en hoorde toen hoe de afstandsbediening van de tafel werd gepakt en de tv aangezet werd. Hij kraakte hierachter een beetje maar toen na een paar seconden hoorde ik dat hij het gewoon weer deed. Ik kwam achter de tv vandaan en ging naast Lynn zitten. De hele avond hebben we nog van alles gekeken op de tv, maar echt interessant was het niet. Lynn gaapte en ging comfortabel tegen me aan liggen. “zullen we naar de tent gaan?” vroeg ik haar toen ik zag dat ze moeite had met wakker blijven. Ze knikte en gaapte nog een keer.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen