Sorry voor dit korte stukje ♥

Ilse.
Ik was gespannen. Wat moest ik nou. Stel je voor als Louis er achter kwam. Ik was nerveus. Claudia kwam het podium af en ik zag dat One Direction begon te zingen. Het klonk geweldig. Ik keek naar Rosa, die op het podium stond te dansen. Ze stond bij dit liedje naast Zayn en Harry. Ik glimlachte en keek naar haar. Ze paste perfect bij Niall. Ik hoopte dat ik ooit een keer net zoals Rosa kon zijn. Een relatie met Harry en dan gelukkig zijn . Veel reizen en veel contact. Ik keek naar Louis die het podium af liep na het einde van het concert. Ze waren allemaal bezweet en ik grinnikte. Ik zag dat Harry naar me toe liep en hij trok me mee. ‘Wat ga je doen?!’ Harry haalde zijn schouders op en ik plofte op de bank neer die daar stond. ‘Wil je met me uit eten binnenkort?’ Ik keek verast op en keek naar hem. ‘meen je dat?’ Hij knikte en ik glimlachte verlegen. ‘Ik zou dat echt ontzettend leuk vinden. ‘Vanbinnen was ik helemaal warm geworden. Ik keek naar hem en hij glimlachte. ‘Morgen avond, dan hebben we tijd..’ Ik knikte en glimlachte. ‘Oke rond uur of 6?’ ‘Ja oke, Dan kom ik wel naar jouw hotel kamer toe.’ Ik knikte en glimlachte. Ik voelde me goed. Net droomde ik er nog van , om een date te hebben met Harry. Nu heb ik een date met Harry. Ik grinnikte en liep toen richting Rosa.

Harry.
Het optreden ging uitstekend. Ik maakte geen enkele fout. Ik liep snel het podium af en keek naar ilse. Ik moest het nu vragen voordat Louis het zou doen. Ik trok haar mee en grijnsde. Ik ging op de bank zitten en ze ging naast me zitten. ‘Wil je met me uit eten binnenkort?’ Ik zag dat ze verrast was en ze glimlachte. ‘Meen je dat?’ Ik knikte en ik was blij dat ze ja had gezegd. Ik zag dat ze naar Rosa liep en ik liep richting Louis. “Lou! Morgen avond ga ik uit eten.’ Ik keek naar hem en hij begon te glimlachen. ‘Mooizo Hazza. Het werd eens tijd.’ Ik hoorde hoe Liam en zayn moesten lachen en ik schudde mijn hoofd. ‘Zullen we zo gaan?’ Louis knikte en ik liep richting de auto. Ik was vrolijk en ik zou vannacht ook heerlijk slapen. Ik ging zitten en ik zag dat de rest ook eraan kwam. Ilse stapte in en ik glimlachte eventjes naar haar.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen