Foto bij XX

"En, hoe was het samen met Peter? Hij was veel aan het woord, zag ik." zegt Claire vrijwel meteen als ik bij ze kom staan. "Tja, hij snapte het wel, ik snapte het niet. Hij legde me gewoon uit waar het project over gaat." Claire grinnikt. Ik kijk haar vragend aan, maar ze schudt haar hoofd.
"Oh ja, Chey, vanmiddag na ons laatste uur ga je toch wel mee naar het meer, hè? We..." zegt Sophie. Ik onderbreek haar. "Sorry, maar dan ga ik al met Peter naar de bibliotheek om alvast een start te maken aan het project. Aangezien ik nu met Peter zit, wil ik mijn best doen en het een keer niet verkloten." zeg ik schouderophalend. Iedereen kijkt me beteuterd aan, maar dan begint Tiffany te grinniken. "Lekker romantische date is dat, zeg." zegt ze en ze barst in lachen uit. De anderen barsten nu ook in lachen uit.
Zuur kijk ik ze aan. "Het is geen date. En jullie vergeten iets. Peter heeft een vriendinnetje, remember? En we gaan alleen maar aan het project werken, hoor!"
Mijn vriendinnen worden stil en kijken me met medelijden aan. "En ik hoef géén medelijden! Het enige wat ik nu wil is een stuk taart om mijn 18e verjaardag te vieren. Heláás moeten we nog naar Toverdranken en hebben we daarna pas pauze."
Samen met mijn vriendinnen loop ik het kasteel in. Omdat we niet te laat willen zijn voor Toverdranken en we bij Kruidenkunde een beetje liepen te treuzelen, hollen we de trappen naar de kerkers af.
Als we bij het lokaal aankomen wil professor Slakhoorn net de deur van het lokaal dicht doen, maar wacht als hij ons aan ziet komen. "Sorry dat we een beetje laat zijn, professor, maar we komen helemaal van de kassen." Slakhoorn knikt en laat ons binnen.
Ik zak neer op een kruk en merk eigenlijk meteen dat ik naast een Ravenklauwer zit. Gelukkig komt Claire aan mijn andere kant zitten en snel begin ik een gesprek met haar.
"Mevrouw Standle, kunt u misschien stil zijn?" vraagt professor Slakhoorn geïrriteerd. Ik schrik op uit mijn gesprek en kijk hem schuldbewust aan. "Ja hoor, professor." zeg ik, terwijl ik me rood aan voel lopen.
"Vandaag gaan we een liefdesdrank brouwen." begint professor Slakhoorn.
De rest van de les gaat aan een flits voorbij en al snel zit ik aan de huffelpuf tafel met een groot stuk chocolade taart op mijn bord. Snel begin ik te eten.


~~~~~~~~
Hooi mensen,
sorry dat het zo lang geleden is dat we hieraan geactiveerd hebben (waarvoor je mij aan moet kijken en niet Oldman(was Nox)), maar ik zat onder het huiswerk en vorige week zat ik in een gastgezin in Friesland, dus toen kon ik ook niet echt schrijven.
Ik hoop dat jullie mij vergeven.. :$
Xx. Leentje (K) (Kreacher(Ja, ik heb mijn username veranderd ^^))

Reageer (8)

  • McGuiness

    Hihihiiii, sexy!

    1 decennium geleden
  • Kreynta

    @Spotgaai; gooh, zou ik niet weten^^
    ik denk het namaelijk helemaaaaaaaaaaaaal niet
    sorry, kheb geen reactieinspi :$
    I HEARD
    THAT YOU
    SETTLED DOWN
    THAT YOU
    FOUND A GIRL
    AND YOU'RE
    MARRIED
    NOUHOUHOU
    I HEARD
    THAT YOUR
    DREAHEAMS CAME TRUE
    GUESS SHE GAVE YOU THINGS
    I DIDN'T GIVE TO YOU!
    xD
    okeej, nu ga ik je niet meer pesten, ik hou al op :X

    1 decennium geleden
  • Spotgaai

    O.o waarom denk ik nu dat er liefdesdrank in die taart zit >.<

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen