Foto bij 12. Harry & ilse

Harry.
Ik had oog contact met haar gehad. Het was geweldig, haar ogen waren mooi. Ze straalde gewoon helemaal. Ik moest weer terug denken aan wat claudia had gezegd. Zou het waar zijn, zou het echt zo zijn. Zouden mijn fans me gaan haten als ik een relatie aan zou gaan met Ilse. Ik hoorde Louis iets tegen me zeggen en ik keek op. Ik haalde me schouders een paar keer op en vertelde wat er aan de hand was. Ik kon Louis op dit moment wel vertrouwen. Ik liep steeds iets langzamer zodat de rest het niet kon horen. Ik wilde mezelf niet voor gek zetten. ‘Anders regel ik een date voor je hoor.’ Ik schudde mijn hoofd en keek Louis serieus aan. Ik wist dat Louis het zou doen als ik het niet zou doen. ‘Nee Nee! Lou dat doe je niet. Ik doe het zelf wel!’ zei ik snel. Die gozer was altijd zo raar. Hij deed alles wat hij zelf wilde en ik grijnsde. Ik ging in de auto zitten. Ik zat naast Ilse en Claudia. Gelukkig zat ik naast Ilse , naast haar voelde ik me fijn. Liam en Zayn zaten naast elkaar helemaal achterin de auto en Niall, Rosa en Louis zaten tegenover mij. Het was een grote auto precies genoeg voor 10 personen. Het was een soort busje. Met 2 plekken voorin, en 8 achterin. Ik keek even naar Ilse en glimlachte. Ik was aan het denken wanneer ik haar zou vragen of ze uit eten wilde. Ik merkte dat we er bijna waren en de auto werd geparkeerd. Gelukkig hadden we vandaag geen tijd voor fans. Na het concert hadden we pas tijd voor ze. Ik vond het niet zo erg want zo had ik meer tijd met Ilse. Rosa en Niall waren al uitgestapt en naar binnen gelopen. Ze zouden wel weer eerst even een paar minuten samen praten. Eigenlijk geloofde ik dat niet. Ze zeiden altijd dat ze aan het praten waren, maar ik dacht daar eigenlijk anders over. Ik keek naar Ilse en toen naar Louis. Hij wenkte naar Ilse en ik knikte. Ik liep samen met Ilse naar binnen en glimlachte. Ik zou haar na het concert vragen of ze met mij uit eten wilde.

Ilse.
Ik was nerveus. Ik had nog wat gepraat met Harry en Ik was al bij de geluidsman gaan staan. Ik zag dat Louis er aan kwam lopen ik zuchtte en deed snel de cd in het apparaat. Ik keek even naar Louis en was blij toen Rosa Louis tegen hield. Ze begon een hele gesprek met Louis en ik haalde opgelucht adem. Ik zou niet lang tegen deze jongens zo kunnen blijven liegen. Ik drukte op de play knop en ik keek even naar Claudia die op het podium stond. ‘Ilse dit kan niet zo doorgaan. Ik heb je net gered. Louis verdenkt iets.’ Ik zuchtte en keek naar Rosa. ‘Ik kan het niet vertellen dan heb ik echt problemen met Claudia en me stief moeder.’ Rosa zuchtte en keek me aan. Ik wist dat ze gelijk had maar ik wilde mijn stiefzus niet zo hard neerhalen. ‘Rosa ik los het allemaal wel een keer op.” Ze knikte en keek even rond. “Ik ga Louis niet nog een keer tegenhouden. Je moet het hem vertellen. Hij heeft door dat er iets niet klopt.’ Ik knikte aarzelend. Als hij het wist zou hij het aan Harry vertellen. Dan zou Harry mij nooit meer willen zien.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen