• Chapter One
‘Jennefer!’ riep Casey ongeduldig.’Wat?’ gromde ik terug. ‘Er staar een klant te wachten.’
‘En wat is de reden dat jij die niet kan gaan helpen? Je ziet toch dat ik bezig ben?’ zei ik geïrriteerd.
‘Ik heb het ook druk’ verdedigde ze zichzelf. Ik lachte ‘Dat geloof je nu toch zelf niet?’ ik gaf haar nog snel een stoot tegen haar schouder terwijl ik naar de klant liep. Ik haatte het werkelijk hoe Casey mij alles liet doen, ik snapte niet eens waarom ze hier nog werkte. Klanten kwamen vaak met klachten naar de baas, dat ze onvriendelijk en traag was, en vaak de verkeerde bestellingen meegaf. Ik toverde snel een glimlach op mijn gezicht en richtte me tot een oud vrouwtje. ‘Wat mag het zijn?’ ‘Een appeltaart en een slagroomtaart. Ik word morgen 67.’ zei ze trots. ‘Oh, wat leuk!’ zei ik terwijl ik de taarten in een doos stak. ‘Maak er maar een fijne dag van dan.’ ‘Dat lukt wel, dag dame’ en ze stapte de bakkerij uit.
Ik liet me in de zetel vallen met een zucht toen oma de woonkamer binnenkwam. ‘Kill me now’ zei ik met mijn ogen gesloten.’ ‘Casey weer?’ Oma zette een kop warme chocolademelk voor mijn neus. Ik knikte gefrustreerd. ‘Ze werkt er misschien 2 maanden en ze denkt dat ze zich alles kan permitteren, ik kan al het werk doen terwijl zij daar op haar dikke kont zit te niksen, nou zo werkt dat dus niet hoor!’ ‘Ach Jen, als ze echt zo is als jij beweert dan word ze vroeg of laat toch ontslagen’ Stelde oma me gerust. Ik glimlachte en nam een nipje van mijn chocolademelk. Ik nam mijn geliefde laptop en begon wat op facebook rond te kijken. Ik klikte op Casey’s profiel, zoals gewoonlijk was ze weer met 10 jongens tegelijk aan het flirten en had ze weer 50 nieuwe foto’s van zichzelf geupload. Ik zuchtte eens en rolde met mijn ogen. ‘Wat wil je eten?’ Oma verstoorde mijn ergernis aan Casey. Ik was haar voor eeuwig dankbaar. ‘Scampi’s met looksaus!’ riep ik blij. 'Roep me maar als het klaar is, ik ga naar boven'. Eenmaal in mijn kamer aangekomen ging ik bij mijn raam zitten en staarde naar buiten.
‘Lieverd, je gloeit helemaal’ zei mama terwijl ze haar hand op mijn voorhoofd plaatste. ‘Blijf jij maar lekker thuis vandaag.’ Ik zag haar de kamer uitlopen met haar telefoon, waarschijnlijk om te vragen of oma op me kon komen passen vandaag. Mama en papa waren overdag niet thuis, ze werkten allebei op kantoor, met druk papierwerk. Dat wou ik later niet, ik wou later zangeres worden. 2 weken geleden op mijn 7de verjaardag had ik van oma en opa een karaoke set gekregen, ik was er heel blij mee. ‘Oke, oma komt zo meteen, ik moet nu echt naar mijn werk’ zei ze snel terwijl ze nog eens op haar horloge keek. ‘Red je het die 10 minuutjes alleen of moet ik wachten?’ Ik schudde mijn hoofd ‘Nee ga maar mammie’ zei ik terwijl ik mijn armen naar haar uitstak. Ze beantwoorde dat met een knuffel en kneep nog eens in mijn neusje. ‘Tot straks prinsesje’ fluisterde ze. Ik glimlachte en blies nog een kusje naar haar.
Hi, vinden jullie het een beetje goed of moet ik stoppen? haha
dat vetgedrukte zijn dus haar gedachten..In dit geval 10 jaar geleden.
Reageer (3)
abo! snel verder! <3
1 decennium geledenZóóó mooi geschreven! Echt amazayn<3
1 decennium geledenX. Verder?
it is AMAAZAYN!!!! ^^
1 decennium geledenverderrr , please??