Foto bij H.07

jeuh ik heb al gewoon 4 (!!!) abbo's en dat voor m'n eerste verhaal! i love you all (H)
maar mis wat reacties over wat jullie vinden? wat moet veranderen? nog tips ofzo?
en mis ook een x een groen knopje hierboven vermoorden??

xxx

Iedereen zat aan de tafel: Jake Renesmee (die erop stond dat ik haar Nessie noemde) Paul, Jared, Quil en Embry zaten tegenover me aan de lang gestrekte tafel. Emily was naast mij gaan zitten en Sam daarnaast, er waren ook 2 nieuwe jongens aan de tafel waarvan ik aannam dat het Collin en Bradley waren en tenslotte was Seth naast mij komen zitten. ‘Seth.. Seth..’ zei Jake, ‘hè Seth geef het vlees eens door!’ riep Jake nu ongeveer. Seth leek wel wakker te schrikken en keek verbaast om zich heen. ‘Het vlees aan Jake’ fluisterde ik zacht. Hij glimlachte en gaf de schaal met het vlees snel door. Maar Paul had het denk ik gehoord want hij grinnikte hardop en zei: ‘Ben je al zo oud dat je een meisje nodig hebt om alles voor je te vertalen?’ Hij vond het zichzelf denk ik hilarisch want hij lag bijna op de grond van het lachen. Seth leek het niet erg leuk te vinden hij werk boos te worden hij begon er zelfs van te trillen. Ik legde mijn hand automatisch op zijn bovenbeen en fluisterde: ‘Gaat het? Wat is er mis?’ Hij nam een diepe zucht pakte mijn hand vast en fluisterde terug: ‘Ja het gaat weer hoor, dankje.’ Hij keek Paul heel serieus aan en zei iets heel zacht waarvan ik maar iets verstond, het en haar. Meteen keek iedereen aan de tafel mij aan. ‘Wat is er?’ vroeg ik zacht aan Emily. ‘Dat legt Seth vanavond wel uit denk ik.’ Fluisterde ze terug.
**********
Ik zat op de bank bij de openhaard. Ik had net de afwas gedaan met Seth en we hadden een watergevecht gehouden dus mijn kleren waren helemaal nat geworden. Gelukkig had Seth me zijn shirt en vest gegeven (die allebei net iets te lang waren en ik ze dus als jurk over mijn legging droeg.) Seth kwam op me afgelopen hij had nog steeds geen shirt aan en de temperatuur was al best laag. ‘Heb je het niet koud?’ vroeg ik toen hij naast me op de bank kwam zitten. ‘Nee ik ben niet zo’n koukleum zegmaar.’ Zei hij alsof het heel grappig was. ‘July mag ik je wat vragen?’ vroeg hij verlegen. ‘Wil jij vanavond naar mijn huis komen? Ik wil je iets laten zien.’ ‘Ja tuurlijk kom ik langs is half 10 goed?’ hij knikte gaf me een knuffel en liep snel weg.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen