18# A glimmer of Hope.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (11)
Jij verdient véél meer reacties! Je schrijft zo ongelofelijk mooi, ik hou gewoon écht van je verhalen! Ik ben altijd súper blij als ik een mailtje krijg waarin staat dat er een nieuw hoofdstuk is geschreven door jou!
You made my day, darling! (;
Ik hoop écht dat de politie hen gaat geloven dat hij in dat huis zit xO en ik hoop dan ook dat hij daar écht zit
Ga je snel verder alsjeblief?
-xxx-
Snel verder!
1 decennium geledenXxx
Ik weet wat je bedoelt, veel mensen vinden het te veel werk om een reactie te plaatsen voor een deel!
1 decennium geledenEn dat noemen we maar gewoon een chronisch geval van luiheid, vaak aangeboren. Daar kan je helaas niet zoveel aan doen! ;[
Maar ik vind je deel geweldig <33
Snel verder! <33
Pffft... Ik snap je wel, maar ik heb moeite met reacties. Als ik een reactie plaats, wil ik een leuke reactie plaatsen. Niet elke keer: Goed zo! of Mooi! of Snel verder etc.
1 decennium geledenDusja... ik plaats om de paar delen een reactie als ik het echt heel erg leuk vond. Niet elk deeltje is even super. Deze vond ik dan wel weer spannend enzo. Je schrijft helemaal niet slecht en ik lees je verhaal graag, ik ben gewoon niet goed in reacties plaatsen op verhalen!
Dit is volgens mij de langste reactie die ik ooit heb getypt...Ik wil zeker nog een vervolg!
1 decennium geledenEn ik vind het verhaal zeker en vast niet te langdradig. Dit maakt het tenminste nog een beetje realistisch
Snel verder!
x