....__Ben will get the Jerry's__.... [5]
Deel 5
Please drop a reaction!
Eén, twee… ‘Go!’
‘Lose your seatbelts. You’re going to jump, guys.’ ‘Mooi, werd eindelijk eens tijd,’ fluistert Klaas naar Ben. ‘You go one for one, all right. Come here, number one. As he jumps, goes after a few second number two and then number three. Move buddy.’ Klaas moet als eerste. Hij springt. Eén, twee… ‘Go!’ Ben springt en voelt zich heel erg misselijk. ‘O, wat moet ik nu doen. De grote parachute open laten gaan. Hij wil niet, hij wil niet…’ Ben wordt bijna geraakt door een mitrailleur. ‘Hebben die moffen ons ontdekt! Nou en, des te beter kunnen wij ze uitschakelen. O, nee, nog ongeveer tien meter! En ik heb mijn grote parachute niet open. O, hoi Klaas.’ Ben valt heel snel langs Klaas heen. Klaas schreeuwt iets, maar Ben hoort het niet.
‘Ben?’ Klaas hangt boven Ben,’Kom sta op, we moeten vechten, de moffen weet je…’ Klaas klinkt heel enthousiast. Langzaam staat Ben op. Het is erg donker en er staan veel bomen om Klaas en Ben heen. Ze zijn in een bos geland, gelukkig maar daar ben je iets veiliger. ‘We gaan moffen zoeken. Jacobs en Gerard komen met ons mee. Ik ben mijn wapen kwijt… en jij ook zo te zien. Man jij kunt ook niks!’ Ben, Klaas, Gerard en hun leider Jacobs lopen geruisloos door het bos. Jacobs blijft even staan. De rest volgt hem. Ze blijven allemaal stil staan. Ze horen iets. Maar wat? ‘Blijf allemaal maar even wachten, ik denk dat ik mensen hoor schieten hier in de buurt. Liggen!’ Ze duiken naar beneden, er vliegen een paar kogels over hun hoofden heen.
ps: Wat je ziet op het plaatje zijn het de banen van de kogels die geschoten worden door de mitrailleurs
Er zijn nog geen reacties.