Foto bij twelve.

Jimmy Waters

Onder het lachen vloog er een papiertje mijn richting op. Toen ik na vijf minuten eindelijk was bijgekomen deed ik het open en er kwam een stem uit. "Are u good in your A to Z?" Zei de stem. "Ja." Antwoordde ik zonder na te denken.
"Look at these "ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTVWXYZ" Which letter is missing?"
"Hmmmm de "U"?"
"Yeah, where did that letter go?"
"I dont know, where ?"
""U" went inside My Heart !"
Ik begon extreem te blozen zonder het te weten en keek de naar de richting waar het vandaan kwam en hoopte stiekem dat het van Fred kwam maar ik zag alleen Daan Thomas, Leo Jordaan en Simon Filister zitten. Komt vast niet van hun! Ik propte snel mijn boterhammen naar binnen en rende naar toverdranken. "Hmm... De bel was nog niet gegaan, miss Waters. Dus ik weet niet of ik je nu moet laten nablijven of het door de vingers moet zien." Zei Sneep toen ik net voor de bel ging het lokaal binnenstapte. "Ik vind dat u het door de vingers moet zien, professor." Zeiden ik, Ron en Draco tegelijk. "Hmm... Voor deze keer dan, Jimena!" Dat laatste zei hij hatelijk en draaide zich om.

"Het Yuleball is geen gewoon feestje." Begon Anderling. "Het is een dansfeest." Sommige meisjes begonnen opgewonden te praten terwijl de jongens begonnen te zuchten. "Ik wil niet dat mijn afdeling er bij loopt als een bende bavianen dus daarom heb ik deze danslessen ingeschakeld. Meneer Wemel!" Ze richtte zich tot Ron die vrolijk had zitten praten tegen Harry. "Ja?" Anderling trok hem recht en ging in het midden staan. "Leg uw linkerhand op mijn heup." Ron's mond viel open. "Kunt u dat herhalen?" Anderling keek geïrriteerd en pakte Ron's hand. "Ronald Bilius Wemel, u heeft me vast wel gehoord! Leg. Uw. Hand. Op. Mijn. Heup." Ron deed gegeneerd wat ze zei en danste met haar. Ik zag Harry met de tweeling praten. "Kies allemaal een partner!" Ik stond op en trok Fred de dansvloer op. "Komkom, Freddie!" Toen hij zijn hand op mijn heup legde voelde ik de blos op mijn wangen komen en keek maar snel naar mijn voeten.

Ik zat druk aan mijn opstel toverdranken te schrijven toen Ron ineens met Harry begon te praten. "Straks zijn wij nog de enige zonder date!" Harry knikte, ik zag Fred druk schrijven aan een briefje die hij daarna naar Ron schoof. "Met wie ga jij dan?" Vroeg Ron nadat hij het briefje had gelezen. "Kijk maar!" Fred draaide zich om en keek me aan. "Roep Angelique eens!" Zei hij, ik voelde een steek in mijn borst. Wou hij Angelique vragen? Ik tikte Angelique aan. "Wat moet je?" Zei ze hatelijk terwijl ze met haar veer wees. "Fred moet je hebben." Zei ik stilletjes en keek Fred aan. "Zo, Angelique..." Zei Fred en vroeg haar op zijn eigen rare manier naar het bal waar ze gretig 'ja' op antwoordde. Er rolde een traan over mijn wang die ik snel wegveegde en diep inademde. "Idioot dat je bent!" Hoorde ik George zeggen en hem Fred een klap geven. "Ik ben klaar." Mijn adem stokte toen ik net na Hermelien opstond. Angelique had me een briefje geschreven waar op stond: 'Ik wist wel dat Fred je niet leuk vond! Hij vind mij leuk! Dat steekt, hé. TRUT!' Ik sloeg mijn boekje in Sneep's handen en liep woest de grote zaal uit. Maar toen ik langs Angelique kwam trok ik nog eens goed hard aan haar haren. "Oeps! Mijn hand bleef haken. It's war, biatch!" Dat eerste zei ik poeslief en glimlachte met de tranen nog in mijn ogen naar George, Fred totaal negerend.

Reageer (2)

  • OhMyFinnick

    Arme Jimmy, Supercute Fred en gemene Angelique... SNEL VERDER PLEASE!!!!(H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • Develin13

    aaaaaaahhhh grrrr:@ stomme angelique en fred:((

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen